On Wed, 17 Sep 2003 15:35:02 +0200 (CEST),
[EMAIL PROTECTED] wrote:

>Efter at have studeret havkajakkens officielle aktivitets kalender, undrer
>det mig, at der ikke er planlagt aktiviteter til senere end slut
>september.

_Jeg_ tror det er fordi foreningen har opfyldt ét af sine mål, at
bringe folk sammen om roningen - dvs de fleste af os har nok et par
venner, eller 5, i omegnen man 'plejer' at ro med.

>Iført en våddragt og lignende venter der forhåbentligt stadig masser af
>dage med mulighed for ture på vandet!

Absolut - der er en særlig charme i at sætte pagajen i tynd glas-is.
;) Men husk hætten til rulletræningen, ellers garanterer jeg du vil
føle det somom der er nogen der slår søm i panden på dig.!
--
steen
---

Besvar via email