-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af havkajakcenter
svendborg
Sendt: 18. januar 2004 14:42
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: glasfiber og hårdt brug

Jo det er jo vinter og der er tid til diskussionerne så dem tager vi jo bare
selv om det er en rigtig dejlig dag og solen skinner

Der er her på listen  forskellige meninger om glasfiber og plast som
byggematerial til havkajakker, Jeg mener at begge dele har sin berettigelse,
men er ikke sikkert på at plast er mere holdbar som mange påstår.
At jeg ikke er den eneste som mener dette kan ses på at Nigel Dennis nu
producerer en speciel surfkajak bygget i glasfiber
http://www.nigeldenniskayaks.com/Pages/verso.htm
Nu er Nigel ikke den første den bedste, men en af de store navne i England.
Han var den første til at ro rundt om Stor Brittanien, har et kajakcenter i
Holyhead (det er der vi skal hen til maj for symposiet) og producerer Romany
kajakken.

Lenze

Besvar via email