-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Bjarke Møholt
Sendt: 8. marts 2004 12:04
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: Forårstræf 2004

Fint program.
Jeg er dog lidt forvirret vedr. økonomiet.
60 kr. pr. overnatning. D.v.s. 120 kr for to nætter. Fint nok. Det er
udenfor betaling til Havkajakroerne.

100 kr. for medlemmer. Fint nok.
100 kr. for middagen. Fint nok.
Hvordan kan 100 + 100 give 250 ? Er der noget jeg har overset ?
Venlig hilsen Jørgen Møholt

Mon, 8 Mar 2004 10:27:39 +0100, skrev =?iso-8859-1?Q?Peter_=D8gaard?=
<[EMAIL PROTECTED]>:

>Programmet er lagt ud på hjemmesiden, i finder det i
aktivitetskalenderen
>Mvh
>Peter

Besvar via email