Jom kita meriahkan Sambutan Tahun Baru Hijrah
peringkat N.Sembilan bermula 9 Jan 2008 hingga 13 Jan
2008

Di Pusat Dakwah Islamiah Paroi akan diadakan beberapa
acara menarik sempena Expo Maal Hijrah 10 hingga 13
Januari 2008 antaranya :

Pameran Aero Angkasa dan Demonstrasi Roket Air oleh
sahabat saya Mohd Farquar dari Aerospace Services
Education http://www.aerospacedu.com/

Pameran Palestin serta Bual Bicara Isu Palestin oleh
juga sahabat saya Dr Zainurrashid dari Aman Palestin
dan ISMA http://amanpalestin.com/v1/index.php dan
http://www.ismaweb.net/ISMA/index.php

Majlis lain ialah :

Majlis Bacaan Doa Akhir dan Awal Tahun 1428H/1429H
Hari: Rabu
Tarikh: 9/01/08
Masa: 6.30 petang
Tempat: Masjid Negeri, Seremban, Negeri Sembilan

Majlis Sambutan Maal Hijrah Peringkat Negeri Sembilan
Hari: Khamis
Tarikh: 10/01/08
Masa: 8.30 pagi
Tempat: Pusat Dakwah Islamiah Paroi, Seremban
http://www.ns.gov.my/portal/

Melanconglah ke Negeri Sembilan. Semuanya ada di sini.

  Rozmal http://waghih.blogspot.com
  Yayasan Amal Malaysia http://www.amalmalaysia.net
  Kelab AMAL NS http://amal-ns.blogspot.com
  Institut Kajian Angkasa http://ikam-space.blogspot.com