From: l...@yahoo.com <l...@yahoo.com>
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Ilmu Sihir dan cara merawatnya
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
Date: Monday, 3 August, 2009, 10:13 AM

Assalamualaikum!
Saya ingin bertanya kepada saudara Rozaimy atau sesiapa sahaja Sahabat
T2SG tentang hukum membalas sihir adalah HARUS seperti yg dinyatakan oleh
saudara Rozaimy.
Adakah kenyataan saudara Rozaimy itu benar??????? ??????
Jika benar adalah elok sekiranya disertakan dengan dalil atau nas..

Terima kasih.