Saya ingin memohon pertolongan seandainya ada diantara saudara-saudari yang
tahu mengenai kelas agama untuk orang dewasa misalnya pondok atau institusi
pengajian swasta dan sebagainya. Saya ingin menambahkan pengetahuan tetapi saya
tidak boleh menghadiri kelas sepenuh masa kerana bekerja. Jika ada kelas
intensif misalnya sepanjang bulan 12 atau pun cuti sekolah, saya sanggup
mengambil cuti panjang dan menghadiri kelas tersebut bersama anak-anak.

Semoga maklumat saudar-saudari dapat membantu saya & Allah jua lah yang
membalas budi saudara-saudari.

Kirim email ke