Assalamualaikum,

Mohon bantuan sahabat2 sekalian.

Saya tgh mencari rumah sewa sekitar bandar pasir mas.

Jenis rumah dikehendaki : Teres atau semi-d dalam kawasan perumahan
Target kawasan : Dari bandar pasir mas menghala ke kota bharu.
                          ( Tak mahu kawasan perumahan dari bandar pasir mas
menghala ke
                            rantau panjang - bila hujan lebat sikit naik
air)

Kemasukkan : July 2010
Target sewa sebulan : Boleh dirunding

Mohon jasa  baik sahabat2 yang tahu ada rumah mengikut diatas mohon emailkan
butiran serta no tel untuk dihubungi kepada saya (Hairi) dgn segera ->
nmr...@yahoo.com

Semoga Allah membalas jasa sahabat2 sekalian.

Sekian, terima kasih.

Wassalam.

Kirim email ke