erm,

1. fasi sangat diperlukan tuk second week..

2. semua ahli ALUMNI dijemput mendaftar secepat mungkin untuk IMS6, memandangkan pihak urusetia perlu membayar deposit 2 minggu sebelum program..

Jadi, kami memerlukan bilangan yang tepat atau hampir tepat, bagi

a. memudahkan proses pembayaran penempatan
b. proses tempahan cenderahati untuk semua peserta
c. proses preparation program : x-plorace, games, jamuan sekampung etc.. (pembelian alat-alatan, etc)

so, erm kalau boleh, minta ahli alumni yang berkelapangan hadir ims6 dan yang memang akan hadir cepat2 daftarkan nama, bagi membantu kami melancarkan program ini, especially bab penginapan.

Thanks

Wassalam

p/s: minta ahli yang terlibat dengan prog Anak Soleh tuk kasik sokongan moral sket.. amacam? buleh? ^_^