Assalamualaykum

Berhubung dengan wedding saudari Kamilah, saya harap sahabat2 yang ingin pergi dapat mengconfirmkan kehadiran dengan meng-sms saya di talian 0123-999-046 sebelum Khamis ini,  8 December 2005, jam 2359 atau 11.59malam. Ini kerana pihak keluarga ingin meng-allocate kursi, meja dan makanan tetamu.

Harap sahabat2 dapat beri kerjasama dengan memanjangkan kepada mereka2 yang diluar saluran mailing list ini..

Tarikh : 26 Disember 2005 (Monday)
Tempat : Dewan Banquet (Jubli Perak), Bangunan SUK Selangor (Amek traffict light depan Kontinjen Polis Seksyen 8, Shah Alam)
Masa : 7.45 malam

Wassalam