  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Bagi ahli-ahli Hizbi-net yang tertanya dari mana datangnya
petikan-petikan di bawah, ianya dari laman peribadi saya di
http://pages.catwise.com/osman/maklumat.html

Sila kunjung dan nilaikan sendiri. Komen sdra-sdri
dialu-alukan.

Zaman kesultanan khilafah Osmaniah merupakan satu zaman
yang agung bagi umat Islam. Sultan-sultan dan rakyatnya
mendukung Islam sebenar-benarnya. Kerajaan Osmaniah memberi
kita satu model kerajaan Islam yang praktikal untuk Malaysia
hari ini. Pelajarilah sistem Osmaniah. Insya Allah kita akan
dapat amalkannya satu hari nanti.

Pandangan saya terhadap gerakan tabligh adalah pandangan
peribadi akibat pengalaman saya sendiri. Saya terima
pandangan-pandangan orang lain yang berbeza, dan saya
siarkan dalam laman saya. Terpulanglah kepada pengunjung
untuk membaca dan menilai.

Akhir sekali, saya tidak setuju dengan pandangan-pandangan
anti-sufi dan anti-zikir di bawah. Pandangan-pandangan ini
dah menyimpang jauh sangat dari apa yang sebenarnya.

Sekali lagi, sila kunjung laman saya di
http://pages.catwise.com/osman/

Sekian.

http://islam.catwise.com