  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Assalamualaikum
Emm OK jugak teka-teki tu.Seperti mengiyakan.Tapi jangan lupa calibrate dacing
tu. Tapi kalau dacing dah karat hati- hati sikit, takut skru patah dan bodynya
rapuh. Masalahnya nanti dacing tu tak seimbang. Takut 100gm lebih berat dari1kg.

Teka-teki tamat.