Assalamualikum,

            Bani Tamim yang tuan maksudkan ialah Ustaz Ashaari Muhammad,pemimpin Al-Arqam yang telah pun diharamkan di Malaysia....Saya syak ini adalah satu lagi propaganda untuk cuba menghalalkan Al-Arqam.Jangan terpedaya.

-----Original Message-----
From: Ibnu_Ghazali <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Tuesday, December 21, 1999 7:26 AM
Subject: H-Net* BERITA TERKINI....... MESTI BACA

Assalamualaikum warahmatullah.

Saudara saudari yang saya hormati sekelian.Saya sekarang ini tertanya-tanya apakah benar saat kejatuhan Dr.Mahathir semakin hampir?.Saya mempunyai keyakinan 99% akan kejatuhannya.

MALAYSIA  AKAN  DIPERINTAH OLEH PEMUDA BANI TAMIM??????

SIAPAKAH DIA????????

PM SELEPAS INI ADALAH TUN GHAFFAR BABA??????

DAN BERBAGAI ?????????? LAGI?????

Persiapkan diri kita untuk bersama-sama menjadikan Malaysia tapak Ummah kedua!!!!!!!

Perbaiki diri masing-masing .Buangkan sifat-sifat mazmumah dan gantikan dengan sifat-sifat mahmudah.

Untuk menambahkan keyakinan anda cuba lawati laman web ini www.kebenaran.com

Kirim email ke