Saya rasa mesej Putra Sulong ini tidak di
hantar ke warga Hizbi lainnya. Syabas Putra
Sulong...!!

Note: forwarded message attached.

=====
^`~^`~^`~^`~^`~
^~`^~`^~^~`^~`^
^`~^`~^`~^`~^`~
^~`^~`^~^~`^~`^
http://im.yahoo.com

Wa'alaikumussalam.

Memetik tulisan saudara Batubara, "...Saya beri satu contoh
seorang kawan lain yang hanya mempunyai diploma selama
lebih 10 tahun. Beliau terpilih untuk membuat MSc. dan
kemudian Ph.D di luar negara...."

Saya mungkin satu contoh lagi. Dengan sijil SPM sahaja, tetapi oleh kerana
pengetahuan, kemahiran dan pengalaman yang saya miliki dalam bidang komputer
saya telah dibenarkan mengikuti pengajian di peringkat ijazah MSc. di UK.
Sebelum itu, pernah saya mohon untuk belajar di peringkat BSc. tetapi mereka
mengatakan bahawa kemahiran dan pengalaman saya telah melebehi apa yang
diajar diperingkat Bachelors.

Pesanan saya di sini, jangan sesekali berputus asa. Allah tidak akan
membantu orang yang berputus asa. Kita tidak tahu melalui saluran mana Allah
akan menyalurkan rezeki kita. Jadi, teruskanlah usaha kita menuju cita-cita
murni. Insya'allah. Dan, belajar dan mengaji itu tiada had umurnya, sehingga
akhir hayat.

Sekian.