Dengan Ahmadiah (Qadiani) bukan soal lebih Islam, tapi soal akidah. Ibnu
Muhajir dengan lembut mengatakan "maka sesialah
amalannya..tiada bermanafaat solatnya,puasanya...itulah ijmak para sahabat
dan ijmak ummah", Kalau akidahnya salah, kita perbetulkan. Adakah golongan
Qadiani ni Islam? Jika saya tahu dia berfahaman qadiani,saya yakin, saya
tidak wajib menjawab salam mereka.

Wassalam.