Note: forwarded message attached.

Send online invitations with Yahoo! Invites.
http://invites.yahoo.com

a'kum..

saya rasa nak buka topik perbincangan yang baru.. saya
bleh katakan saya cuma mengalami tumbesaran di bawah
mahathir - hanya dia yg bleh saya tgk gaya dan
pemerintahannya. sekarang terlalu byk pihak yang
menyeru agar PM kita sekrg berundur.. apa yg ingin
diperbicangkan disini, adakah PM terdahulu pernah
mengalami apa yg Mahathir sedang alami sekarang? ada
ker PM terdahulu yg diminta oleh rakyat (majoriti
rakyat) untuk mengundur diri. Pernahkan sebelum ini
UMNO (dibawah PM terdahulu )memperolehi undi spt
pilihanraya 99.(PR 99)? pernahkah sebelum ini, UMNO
mengalami kemerosotan undi spt PR 99