Saudara ku Ibnu Muhajir,

Saya memohan maaf jika saya terkasar kerana mengatakan Wahabi bukan dari
ASWJ.Tetapi itulah sepengetahuan saya. Tetapi walau bagaiman pun, saya tidak
sampai hati untuk menyesatkan mereka kerana itu bukan kerja saya.
Sepengetahuan saya,ini bukan juga tugas Rasulullah s.a.w.

Seperkara lagi, saudara belum lagi memberi jawapan kepada persoalan saya.
Saudara hanya menjawap dengan rambang sahaja. Sebagai seorang Da'ei, saudara
harus memperjelaskan segala kekeliruan dan kekusutan
dan bukan hanya mengeluarkan statement sahaja.

Tolonglah saudara ku, beri lah jawapan kepada persoalan saya ini.

Harap maaf sekali lagi saudara ku, kerana saya hanyalah manusia biasa
yang tak pernah sepi dari kesalahan.

Wassalam.