kereta yang che jamal beli tu kereta apa ???? takkan lah sejauh langit
dengan bumi kalau dibandingkan dengan kereta proton.....che jamal ni duk
bandingkan dengan proton model mana ni....isk..isk...
cuba banding kereta che jamal dengan proton model wira 1.8 exi
dohc..atau perdana...takkan macam macam langit dengan bumi kut....