Ada beberapa orang pelajar Jurusan ugama( Usuludin, Syariah & Tahfiz )
Yang ingin menyambung pelajaran ke luar negeri, Mesir Khususnya..

Oleh itu sayang ingin & sangat berharap agar para netters yg budiman sekalian dapat memberikan maklumat besrta alamat mana-mana Dermawan @ Ahli Perniagaan, Tokoh2 korporat yang bermurah hati untuk menghulurkan dermasiswa @ zakat harta bagi membiayai pengajian Mereka dalam jurusan Ugama... Moga2 inilah pelaburan akhirat yg menguntungkan.. Seperti yang diketahui, jurusan agama cukup susah untuk mendapat biasiswa @ pinjaman dari KPM @ Mara @ Yayasan Negeri masing2.

Saya berharap agar netters sekalian dapat membantu saya mendapatkan alamat, bagi tujuan membantu anak-anak ( bakal ulama' ) yg ingin menyambung pengajian mereka

Harap dapat hubungi [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]