Assalamualaikum

Mula mula kisah kilang tak bagi pi solat Jumaat kemudian kisah kilang tak bagi
pakai tudung atau majikan tak bagi tutup aurat ( wanita). Apa masalah kita
yang sebenarnya nih ? Saya sungguh sungguh tak faham dan tak reti dan tak
boleh nak comprehend.

Biarlah saya komen dari sudut lain pulak....
Ini lah betapa baculnya bangsa kita dan umat kita. Inilah bangsa saya sendiri
jugak. bukanlah saya bangsa Korea atau saya ni causasian mata biru, kulit
cerah tak cukup pigment ka!!

Kalau dah gamak kita semua nak jadi bangsat dan merempat di bumi sendiri, maka
mailah kita serah balik passport dan ic pada jabatan pendaftaran dan
imigresen. Mai pakat pakat naik kapal ramai ramai, pi lah berhijrah kat mana
mana yang sanggup terima bangsa bacul lagu nih.

Negara yang kita kosongkan ni boleh lah kita bagi pada Pattani ( PULO ) Acheh
( GAM ) dan Mindanao ( mana mana puak pun tak pa ) sebab depa pun tak dak
negeri. Kita yang ada negeri ni dah tak larat sangat nak mempertahankan hak
kita. Biar orang ambil dan rampas..dah dok biaq pi..biaq pi..tak pa la..

Sampai orang rogol hak kita...orang pompuan kita nak pi cari rezeki pun kepala
botak tak bertudung. Nak pi solat jemaat pun macam sampai nak terkencing dan
terkincik dalam seluar. Tok sah susah susah la...besok pagi pagi ramai ramai
kita serah balik paspot dan ic pada pejabat imigresen terdekat.

Wassalam

Adam

=====

>       Assalamualaikum,
>
>       Sekiranya terdapat Kilang kapir yang berbuat demikian terhadap orang
>       melayu beragama Islam,  bagaimana pula kalau Kilang Melayu
>       Islam terhadap pekerjanya yang beragama lain yang memakai tanda
>       merah di dahi, menyapu kunyit di muka dan sebagainya,  katakan
>padanya ini Kilang Islam dan kakitangan yang sedemikian tidak  dibenarkan
>masuk.  Apa akan jadi pada pekerja tersebut.  Katakan  padanya itu SYAITAN
>bukan manusia.  Baru padan mukanya.
>
>       Ini pendapat saja.

 Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
 POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.