a'kum

kita tahu... kita tak boleh nak toleransi dengan kejahatan kristian dan yahudi
terhadap Islam. Tapi pada pandangan peribadi saya ....bila kita nak ambil
tindakkan..kenalah juga berdasarkan undang-undang, (ada yang angkuh kata kita negara
Islam..haaa...yang memerintah..buatlah sesuatu)..kalau tidak..kita mendedahkan
tindakkan kita kepada fitnah.

--
mai cek oii..mai cek mai..
kita ke negeri kedah....
[...]