A'kum .....

inilah jenis orang yang dia sayangkan benda yang dia katagorikan kebathilan
!!! dunia
akhir zaman ... bukan sekadar carik adat ni , carik otak kite dibuatnya.

sila baca petikan ini (dibawah yang original) - dari saudara Fakhrull /
disokong oleh alQubah .
(Sebab itu bagi saya tiada kebenaran dalam PAS yang juga Zalim......termasuk
menzalimi
diri mereka sendiri dengan fatwa yang merapu......wassallam PAS BUKAN ISLAM
TAPI HANYA PARTI POLITIKUS..................!!ISLAM ADALAH AGAMA YANG
TINGGI ,KALAU PAS NAK MENGAKU DIA PEJUANG AGAMA.....JAUH
PANGGANG DARI API,ATAU PUN JAUH LANGIT DENGAN
BUMI,,.....Wallahua'lam)

tak ke pening kite dibuatnya, sikit punya kesat (dakwa orang lain tak
berakhlak Islam ! boleh ngaku sayang pulak tu !!!. kalau makwe kite lah,
kite
kata dia tak romantik , tak lawar , kurang kewanitaannya dan teruk-teruk
lagi (tak mau sebut ni)..... last-last kite pun kata " I luv U ", ai
kurang-kurang penampar kering hinggap atas pipi ..... tak caya ! try kat
bini kite di rumah tu !!!.

pasal kerja ugama yang tu , saya memang kurang benor - kosong ,
mudah-mudahan saya dan kite semua di taufik hidayahkan untuk bergiat dengan
lebih bersungguh-sungguh tanpa
mendakwa diri ..... kamu mungkin banyak benor , jangan bangga-bangga dah lah
..... marah Shekh Hamzah Al Fansuri nanti.

sekian semoga kita bertambah celek akal , hati tu masing-masing buat kerja
lah agar celek sama ....

wassalam.

semakin tua saya ni !... antara terlajak perahu dan terlajak kata ..... saya
harap saudara berdua khususnya dan lain nya (cthnya luqman) dapat bayangkan
orang yang kamu kasih ust.nik abd. AZIZ tu rasa bila terbabas kata .....

alQubah wrote:

  Click here for Free Video!!
  http://www.gohip.com/free_video/