Assalaamu'alaikum wbt.

Memang plan no. 1 itu memerlukan orang yang benar benar ingin menyertai
.. jadi kita kena pastikan 2 borang yang kita dapat dari syarikat
tersebut yang nama kita dah tercatit disenarai di bawah itu benar benar
disertai oleh peserta yang sama sama ingin berjaya dalam program ini ...
jika 2 borang itu tidak disertai oleh peserta .. tiadalah
perkembangannya dan tiadalah hasilnya ... oleh itu kita pastikan borang
itu kita beri kepada orang dan pastikan dia menyertainya.. jika dia
tidak mahu menyertainya.. kita minta kembali borang tersebut untuk kita
cari orang yang benar benar ingin menyertainya ... supaya hajat kita
semua peserta untuk sama sama berjaya tidak tergendala di tengah jalan
...  program ini juga adalah berdasarkan kepada  sumbangan ikhlas
peserta dan yang mengendalikannya ialah syarikat yang mencetak nama
peserta ... supaya lebih profesional dan dapat diyakini kejayaannya..
dan peserta yang terlebih dahulu menyertainya dari saya yang namanya
telah di tingkat atas dan di fasa bonus... telah berjaya .. hasil dari
kerjasama semua peserta yang inginkan kejayaan ...
Dua orang sahaja masuk di bawah kita, nama kita dah di atas fasa pertama
.. dan yang diberi RM.5.00 .. jika 2 borang kita yang dah berkembang
disertai peserta bererti .. 2 x 2 = 4.. (bila perserta pertama baru
masuk selepas kita) dan  dua orang itu pula akan dapat masing masing 2
borang.. jadi 4 x 2 = 8 borang...  jadi ketika ini nama kita dah di atas
.. jadi 8 borang tersebut (8 orang) akan menyumbangkan kepada kita yang
di atas sekali fasa 1 .. sebanyak RM.5.00 seorang .. jadi kalau 8 orang
= 8 x rm.5.00 = RM.40.00 .. ketika ini kita sudah pulang modal .. modal
cuma postal order  RM.25.00 shj..dan dicampur modal setem dan sampul
surat dll.. lebih kurang RM.30.00 sahaja..  selepas ini bila ada orang
masuk lagi.. nama kita turun di bawah fasa 2 .(di bawah untuk menanti
naik di atas fasa kedua pula). dan bila 2 orang / peringkat masuk lagi
.. kita naik pula di fasa 2 paling atas untuk dapat RM.320.00 ... lepas
itu bila ada orang masuk lagi kita akan turun di fasa 3 .. dan bila ada
orang masuk 2 orang lagi kita akan naik paling atas di fasa no. 3 dan
ketika ini kalau semua borang disertai oleh peserta kita bakal dapat
RM.2,500.00  berupa postal order RM.5.00 yang berjumlah RM.2,500.00 yg
dikirim oleh syarikat berkenaan bagi pihak peserta .. peserta baru  yang
menyertai sendiri yang menulis di postal order nama peserta yang dapat
hasil iaitu nama yang dikedudukan paling atas setiap fasa pada  setiap
borang.dan semua postal order tersebut (5 keping) akan dihantar bersama
borang penyertaan kepada syarikat itu .... jika perserta baru masuk..
dia perlu menyumbang kepada 4 orang berjumlah rm.20.00 (postal order
RM.5.00 x 4 orang) iaitu.. peserta baru perlu menyumbang kepada peserta
di atas fasa pertama, fasa kedua, ketiga dan fasa bonus(fasa bonus
bernilai RM.5,120.00) selepas fasa bonus .. nama peserta telah terkeluar
dari senarai borang penyertaan.. jika semua borang penyertaan berjalan
baik dan disertai peserta .. jumlah maksima peserta akan perolehi ialah
RM.8,040.00 seorang  dan jika peserta ingin sertai semula dia perlu
dapatkan borang penyertaan baru yang namanya tiada di borang itu.... dan
perserta itu akan dapat lagi seperti sebelumnya jika dia berjaya
mengembangkan borang penyertaan kepada peserta baru yang sama sama ingin
menyumbang dan sama sama dapat hasilnya bersama ... dan satu postal
order RM.5.00 pula disumbangkan kepada syarikat yang mengendalikan
percetakan borang penyertaan yang telah tercatit nama setiap perserta
yang masuk .. dan syarikat juga akan menghantar postal order nama
peserta yang dikirim oleh peserta baru .. yang dikumpulkan oleh syarikat
itu .. untuk dihantar kepada peserta.. bermakna peserta sentiasa akan
menerima postal order yang dikumpulkan dari pesrta baru.dari masa ke
semasa.. . kepada  peserta yang telah berjaya keperingkat atas setiap
fasa ...
Jadi... ringkasnya.. setiap peserta cuma perlu cari hanya 2  orang yang
benar benar ingin meyertai dan ingin menyumbang secara ikhlas dan ingin
sama sama berjaya.. jadi sungguh mudah.. sorang cuma cari 2 orang shj...
sesetengah perserta yang terdahulu dari saya .. dia menyertainya satu
keluarga dari isteri, suami dan anak anak mereka.. jadi pulangan
hasilnya.. setiap orang dapat hasilnya bila nama mereka di kedudukan
atas setiap fasa ... .contohnya selepas suami dapat hasil difasa
pertama, isteri pula dapat hasil di fasa pertama dan seterusnya anak
anak pula dpt hasi di fasa pertam seterusnya di fasa 2 , 3 dan fasa
bonus .. jadi sungguh mudah ....   tiada kejayaan tanpa berusaha ...
dengan sama sama menyumbang dan bantu membantu .. insyaAllah berjaya...
seperti pepatah .. bersatu teguh bercerai roboh, bagai aur dengan tebing
..  sehari selembar benang lama lama menjadi kain,  orang berbudi kita
berbahasa, orang memberi kita merasa..
berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. ...   apa salahnya kita
berderma dan menyumbang sedikit secara ikhlas disamping  untuk kejayaan
kita bersama sama ...  memberi dan berderma memang baik untuk kita semua
..  dengan berderma .. insyaAllah rezeki kita akan bertambah ... orang
orang yang murah hati atau penderma .. rezekinya juga akan murah .. dan
dikasihi olehNya .... insyaAllah.. apa salahnya bila rezeki kita murah
contohnya hasil dari program ini kita boleh pula menderma untuk
kebajikan orang lain juga .. disamping sedikit untuk diri kita dan
keluarga ...  sama sama mengembangkan pahala ...

SILALAH SERTAI .. HUBUNGI SAYA .. SEGERA ..  DISAMPING ITU .. ANDA JUGA
BOLEH BERJAYA DENGAN MENYERTAI  PERNIAGAAN COSWAY .. MUDAH SAHAJA..
UNTUK MEMPEROLEHI PENDAPTAN DENGAN MENGGUNAKAN SENDIRI BARANGAN
KEPERLUAN DIRI DAN RUMAH DARI KEDAI COSWAY .. ANDA AKAN MENDAPAT BONUS
DAN ANDA AKAN MENDAPAT KUPON UNTUK DITUKARKAN KEPADA BARANGAN ISTIMEWA
KEGEMARAN ANDA...  SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENYERTAI COSWAY.. RAMAI
TELAH BERJAYA MENDAPAT PENDAPATAN LUMAYAN.. HASIL DARI MENYERTAI
COSWAY.. BARANGAN BERKUALI.. DAN MURAH .. DAPAT KUPON DAPAT BONUS DENGAN
HANYA MEMBERI DAN MENGGUNA SENDIRI BARANGAN KEPERLUAN DARI COSWAY.. AJAK
SAUDARA MARA DAN KAWAN KAWAN MENYERTAI SAMA.. DENGAN CARA ITU ANDA AKAN
MENDAPAT BONUS LUMAYAN DARI MASA KESEMASA HASIL DARI PERKEMBANGAN
PENYERTAAN PESERTA BARU  MELALUI ANDA.. JANGAN TUNGGU LAGI .. SILA
SERTAI ... SAYA AKAN TERANGKAN RAHSIA UNTUK KEJAYAAN ANDA DI COSWAY ..
ADA YANG TELAH MENDAPAT HASIL RIBU RINGGIT, BELAS RIBU RINGGIT, PULUH
RIBU RINGGIT .. DENGAN HANYA BERMODALKAN MEMBELI BARANGAN KEPERLUAN
HARIAN ANDA .. SEKURANG-KURANGNYA BERBELANJA BULANAN SEBANYAK 60 KE 200
RINGGIT SAHAJA ...  DISAMPING ANDA AKAN MENERIMA 1 KUPON SETIAP 30
RINGGIT ANDA BERBELANJA DI COSWAY ..  JIKA ANDA MEMBELI  RM.150.00 DALAM
SATU BIL UNTUK SATU BULAN.. ANDA AKAN MENDAPAT 5 KUPON SEMASA MEMBELI
BARANGAN TERSEBUT.. DAN ANDA AKAN MENERIMA LAGI TAMBAHAN KUPON SEBANYAK
5 KUPON YANG DIKIRIM MELAUI POS OLEH SYARIKAT COSWAY DI RUMAH ANDA ..
JIKA ANDA BERBELANJA DALAM SATU BULAN 300 RINGGIT.. ANDA AKAN DAPAT
KUPON 10 ..KEPING DAN SYARIKAT PULA AKAN TAMBAH 10 KUPON LAGI KE RUMAH
ANDA.. LUMAYAN ... ANDA TELAH MENGUMPUL 20 KUPON YANG BOLEH DITUKAR
KEPADA BARANGAN ELETRIK.. BAJU, BEG ,  PERABOT,  DAN BANYAK LAGI BARANG
BARANG ISTIMEWA KESUKAAN ANDA.. JADI TUNGGU APA LAGI.. DISAMPING DAPAT
KUPON .. DAPAT PULA BONUS SETIAP BULA ASALKAN ANDA SENTIASA BERBELANJA
BULANAN DI COSWAY.. UBAHKAN SUPERMAKET ANDA DI COSWAY.. DI SINI ANDA
DAPAT BANYAK KEUNTUNGAN DARI MEMBELI DI LUAR TANPA MENDAPAT APA APA ..
HANYA BARANGAN TANPA KUPON DAN TANPA BONUS... CEPAT .. SILA SERTAI UNTUK
KEJAYAAN ANDA ...   TANPA USAHA TIADA JAYA... BERUSAHA TANGGA JAYA..
INSYAALLAH...

sekian .. dulu.. wasalam ...