a'kum

sebenarnya memang saya sengaja lewatkan tarikh saya tu setahun, kerana tengah guna software beta version yg telah expired datenye pada tahun 2001.  :)
----- Original Message -----
From: Azrun
Sent: Wednesday, May 02, 2001 1:47 AM
Subject: Re: H-Net* minta tolong sgt2

assalammualaikum

berkenaan dengan url tu minta maaf lah saya pun tak tahu... tapi saya disini nak maklumkan kepada awak...tarikh aak ni lambat setahun... boleh betulkan tak?
terima kasih

Abid Fana wrote:

Assalamualaikum Kepada semua netters, moga2 dirahmati Allah Hard disk saya telah dijangkiti virus CIH pada 26 april lepas. Segala dokumen dan maklumat penting telah lesap dan hilang. Alhamdulillah saya mempunyai 2 hd, so ada backup. Justeru, saya ingin memohon jasa baik mana2 netters untuk memaklumkan kepada saya 1. url / site terjemahan bahasa melayu - english yang pernah diiklankan sebelum ini di dalam ml hizbi. 2. url / site islamic radio yang juga pernah diiklankan sebelum ini di dalam ml hizbi. Sekadar itu sahaja. wassalam.

Kirim email ke