assalamualaikum.....

amboi ...cerita hang ni aku baca sampai naik syok jugak, lama dah tak balik
kedah, menarik juga cerita kat kedah nooo, hang cerita lagi la, aku nak
dengar lagi, non toyu ni kerap sangat orang sebut nama dia, dia ni hitam
sangat ka, sampai macam tu orang panggil???kawasan kat kampung aku nama pro
umno ni dah senyap sepi.....sebab mahfuz ada kot, lain semua mampussss....

ok