Ha'a,

Betul juga jawapan sdra kita ini.

So, UMNO salah, PAS salah, ADIL lagi salah (tak Islam & tak Melayu seperti yg
ditulis oleh sdra kita ini). Jadi, kalau tiga-tiga salah, tak betoi, line mana
kita nak pi?

Apa kata kalau kita kira macam nie sajalah; dah UMNO/PAS/ADIL semuanya tak
betul; kita isyhtihar jihad boleh kot noh?

(Cuma satu saja masalahnya, nak jihad kat sapa?)

Kalau boleh jihad perang dengan geng2 yg dok perabih duit rakyat jelata,
membazir duit rakyat jelata tu baguih jugak. Ya lah, kalau dah jadi jihad,
kalau menang, mesti dapat harta ghanimah (harta perang)punya!!

Antara harta ghanimah tu mungkin bangunan2 extravaganza macam KLCC, Twin
Tower, Putraya dan serba mak nenek lagi tu. Tak pa lah, aku tak mau target
besar-besar; kalau dapat 'pau' Lampu Jalan kat Putrajaya tu 10 sebelas batang
pun dah kira orait dah.

Ada member habag kata, sebatang lampu tu saja mau dekat lima enam ribu
ringgit.
Kalau aku dapat 10 batang; dah boleh sponsor adik aku pi Australia ka
mana-mana ka!!

Okey ka?

-Ru Antara-