----- Original Message -----
From: lamang
To: [EMAIL PROTECTED]Sent: Friday, December 07, 2001 3:59 PMSubject: H-Net* pohon bantuan bagaimana nak patentkan barangan hakcipta?
 akum... saya ingin bantuan para netters sekelian, kepada sesiapa yg tahu bagaimana dan dimana kita boleh buat patent hakcipta ? ini kerana saya ade design suatu product yg akan digunakan oleh kompeni saya untuk production akan datang. saya bimbang royalti tidak akan dibayar. terima kasih

Kirim email ke