Dengan puak2 penyokong kezaliman ni kena
bagi pelan2. Depa susah menangkap sikit.
Ajak pi pekena mee goreng mamak dulu, pastu
boleh lah huluq idea2 tu sikit.

Puak2 ni kena diajak melalui perut. Sebab
umno dah ajar macam tu. Ada project kalo,
boleh jalan. Takdak project, boleh jalan.

Dosa pahala, itu kira lain.

-------------
Re: [Anti Reformasi] RE: [islah-net] Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia berterima kasih d
an

To: "Tengkudin" <[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED]

Assalamualaikum,

Aku dah kata, orang2 umno ni memang tak akan
faham. Bagi dia orang, definasi menang dia
orang tu takdak lain selain menang kat dunia
aje.

Dia orang tak akan dapat faham, definasi
menang sebenarnya. Kalau nak tahu, senang
cakap, definasi menang sebenarnya
ialah "keredhaan Allah".

Cuba kau pi tanya tok guru kau tu:

Dok sokong umno yang terang2 menolak Al-Quran
tu boleh dapat keredhaan Allah ke agak2nya.
Dok sokong pemimpin kau yang dok kata benda2
macam dibawah ni, boleh dapat keredhaan Allah
ke gamaknya?

Kesian aku tengok orang2 umno ni. Benda so
simple dan straight forward. Tapi tak boleh
nak faham2.

Buat benda besar zarrah pun Tuhan ambik kira.
Ini dok sokong manusia2 zalim dan busuk lagi
membusukkan, tak kan dapat pengecualian kot.

-------
DASAR PERJUANGAN PUAK2 KAU....

Hukum rejam kepada penzina adalah primitif -
(Kenyataan Mahathir kepada wartawan pada 3hb
Mac 1994 di Nilam Puri, Kelantan Darul Naim)

Negara akan huru-hara sekiranya undang2 Islam
dilaksanakan - (Kenyataan Najib Razak pada
20hb April 1983 kepada para wartawan)

Apabila hukum rejam batu sampai mati kepada
penzina dan potong tangan kepada pencuri,
nescaya ramailah rakyat Islam yang mati dan
kudung tangan.  Ini sangat memalukan umat
Islam kerana orang bukan Islam akan
sempurna sifatnya dan boleh meneruskan kerja. -
(Kenyataan Mahathir pada 14 Julai 1992 kepada
wartawan).

Saya nak tahu siapakan di antara ahli2 Pas yang
sanggup memotong tangan orang jika hudud
dilaksanakan di Kelantan. Barangkali Nik Aziz
akan melakukannya. Jika benar kita nak tengok
apa yang berlaku selepas hukum itu nanti.
(Ucapan Mahathir pada 30 April 1992
di perjumpaan Ketua2 Umno bahagian Johor)

Bagaimana kita boleh maju kalau orang Islam
sudah tidak ada tangan dan kaki. Bagaimana
mereka mahu bersaing dengan bangsa2 lain kalau
sifatnya sudah tidak cukup. Hukum Hudud tidak
sesuai dilaksanakan di negara ini yang
mempunyai rakyat berbilang kaum dan agama. -
(Ucapan Mahathir pada 2 Mei 1992 di Papar
Sabah).

Saya ingin memastikan bahawa negeri2 yang
diperintah oleh BN tidak akan melaksanakan
hukum hudud. - (Kenyataan Mahathir kepada para
wartawan pada tahun 1994 selepas mesyuarat MT
Umno)

Sukar dilaksanakan hukum syarak kerana
masyarakat Malaysia bukan seratus peratus
Islam - (Ucapan Mahathir pada 14 Ogos 1994 di
Pasir Mas Kelantan).

Apakah hukum hudud mesti dilaksanakan juga
walau apa pun keadaan sehingga mendatangkan
mudarat kepada orang Islam. Apakah dalam
keadaan Islam sudah lemah, hukum2
yang boleh melemahkan lagi orang Islam mesti
dilaksanakan? - Ucapan Mahathir pada 3 Mac
1994 di Pusat Bahasa Arab, Nilam Puri,
Kelantan)

Hudud tidak boleh dilaksanakan kerana sukar
mendapat saksi yang tidak fasik. - (Ucapan
Mahathir pada 3 Mac di Pusat Bahasa Arab,
Nilam Puri, Kelantan)

Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawabkan
jika berlaku huru-hara, ketidakstabilan
politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan
kegelisahan rakyat apabila hukum hudud
dilaksanakan di negeri itu.  Rakyat harus
menyoal perlaksanaan hukum itu menguntungkan
atau menyebabkan perpecahan, pertentangan dan
ketidakstabilan politik. Tidak semua negara
Islam mengamalkan hukum hudud bahkan ada
negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu. -
(Kenyataan Najib Razak pada 20 April 1992
kepada para wartawan)

Ini pula kita dengar Nik Aziz berkata bahawa
perkataan Islam dalam PAS itu menolong
mengingatkan kita kepada Allah. Sebelum Nik
Aziz masuk PAS, dia tidak ingatkan langsung
kepada Allah SWT.  Saya dilahirkan jauh
sebelum PAS ditubuhkan pada 1952. Saya
dilahirkan pada tahun 1925 dan saya sudah tahu
(bukanlah pada tahun pertama lahir) tapi
apabila faham sikit, sudah tahu nama Allah.
 Saya faham saya adalah orang Islam. Tak
payah ada parti PAS pun. Nik Aziz.  Ini Nik
Aziz kononnya Tok Guru. Tak boleh guna nama
lain, kena panggil Tok Guru...Tok Guru apa?
Sanggup mendakwa bahawa kerana ada PAS lah,
maka kita ingat kepada Allah.

Biarkan orang kata saya jaguh lompat. Mereka
boleh panggil saya Raja Katak supaya stress
mereka hilang.  Tetapi saya merayu agar mereka
jangan lagi menyerang Perdana Menteri, Dato
Seri Dr Mahathir. Beliau sudah terlalu banyak
berbakti kepada negara ini dan tidak pernah
melakukan sebarang dosa. - Ibrahim Ali.

PAS tidak lagi relevan jika UMNO telahpun
menegakkan hukum2 Allah. - T.G. Nik Aziz

--- Tengkudin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> alaaahai! kesian lak aku tengokkan cik LEMAN ni..!!
> macam kene SEMANGG!!
> lak!!
> GERAM TAK TENTU PASAL!! DAH KALAH TU BUATLAA CARA
> KALAH!!
> takkan pasla VIDEOKLIP tu korang terasa kot??
> ikutlaa cakap Samsuri tu!!
> tanya laa pemimpin korang tu!!!
> itu pun belum citer pasal HUDUD, (0.0001%) , pasal
> ALLAH MENCARUT!!
> pasal kawan ngan SETAN!! paling grand pasal BUNG
> NUAR tu!!
>
> mau GEMPAQ satu MALAYSIA!!! tapi RTM tak mau buat!!

> [...]

Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

1 cent a minute calls anywhere in the U.S.!

http://www.getpennytalk.com/cgi-bin/adforward.cgi?p_key=RG9853KJ&url=http://www.getpennytalk.com