Subject :
                  Fwd: [Motivasi_Cinta_Minda] You Got It !!!

            Date :
                  Tue, 05 Feb 2002 12:01:15 +0800

            From :
                  "ex5_1451" <[EMAIL PROTECTED]>

            To :
                  [EMAIL PROTECTED]

            Subject :
                  [Motivasi_Cinta_Minda] You Got It !!!

            Date :
                  Tue, 05 Feb 2002 03:42:24 -0000

Get your FREE credit report with a FREE CreditCheck
Monitoring Service trial
http://us.click.yahoo.com/ACHqaB/bQ8CAA/ySSFAA/ffYolB/TM

Versi Bahasa Malaysia.

SEKIRANYA ANDA TIDAK MEMPERCAYAI ATAU TIDAK MAHU MENGETAHUI CARA
MENJANA WANG DENGAN CARA YANG PALING MUDAH TANPA MENYALAHI UNDANG-
UNDANG, SAYA SYORKAN ANDA SEKURANG-KURANGNYA MEMBACA RISALAH INI
SEHINGGA HABIS. KEMUDIAN BARULAH ANDA FIKIR SAMADA UNTUK MEMBUANG
RISALAH INI ATAU TIDAK. KALAU TAK NAK JUGA, HANTARLAH KEPADA MEREKA
YANG MEMERLUKAN WANG.

Rujukan FOREX (1 US$ = RM 3.8)

Hello,

Tidak lama dahulu ketika saya sedang melayari sebuah laman web
diskusi antarabangsa, saya menemui sebuah risalah yang hampir serupa
dengan ini. Di dalam risalah tersebut, ia mengatalkan bahawa saya
boleh menjadikan modal permulaan sebanyak 6 US$ (tidak termasuk
setem) kepada 60000 US$ dalam masa dua bulan. Namun, seperti biasa
saya tidak
mengendahkan risalah tersebut dan menganggapnya palsu lalu
membiarkannya sahaja. Tetapi beberapa hari kemudian saya menerima e-
mail daripada rakan saya di US dan dia juga menghantar risalah yang
sama kepada saya. Jadi saya pun terus membaca seluruh risalah
tersebut dan membuat keputusan untuk mencubanya. Menurut risalah itu,
saya ikehendaki mengepos 1 US$ kepada 6 orang yang terdapat di dalam
satu list di dalam risalah tersebut sebagai modal permulaan. Kemudian
saya dikehendaki meletakkan NAMA dan ALAMAT RUMAH saya di bahagian
bawah list tersebut pada ruangan #6 dan saya dikehendaki mengepos
risalah
yang telah diletakkan alamat rumah saya itu kepada sekurang-kurangnya
300 laman web diskusi (forum, chat, message board) dan saya mempunyai
peluang yang cerah untuk memiliki lebih dari 50000 US$ dalam masa dua
bulan atau lebih. Itu sahaja, dan memandangkan ianya tidak memerlukan
modal yang besar jadi saya tidaklah begitu risau terhadapnya. Tetapi
saya ada beberapa soalan terhadap program tersebut:

1. Adakah ia sah di sisi undang - undang? Saya bertanyakan perkara
ini kepada uncle saya yang merupakan seorang peguam di K.L.. Dia
mengatakan bahawa ini menyerupai surat berantai (chain letter) tapi
disebabkan setiap risalah dilengkapi dengan maklumat terperinci
mengenai sistem program tersebut, maka ianya sah di sisi undang -
undang.

2. Adakah ia satu penipuan?. Menurut uncle saya lagi, tidak seperti
surat berantai, di mana pihak yang menerima seolah - olah diugut
untuk melakukan apa yang dikehendaki oleh surat tersebut, program
seperti ini tidak memaksa atau mengugut mana - mana pihak, dan ia
memberi
pilihan kepada pihak yang menerima untuk mengabaikan program ini sama
sekali. Di samping itu, dengan segala meklumat terperinci yang
disertakan, menjadikan program ini sebuah perniagaan yang sah dan
boleh menguntungkan semua pihak asalkan mereka berusaha.

3. Adakah ia baik? Sudah tentu ya. Ini kerana, sesiapa sahaja yang
rajin menghantar risalah ini, mereka berpeluang besar untuk
memperolehi hasil yang lumayan (Sila rujuk keterangan di bawah).

Jadi setelah saya berpuas hati dengan jawapan tersebut, saya pos 6
pucuk surat yang berisikan 6US$ yang saya tukarkan di kedai tukaran
wang dan membelanjakan beberapa ringgit untuk setem (6 US$ + setem
dalam dan luar negara = kurang dari RM 40), saya pun menghantarnya ke
alamat yang telah diberikan. Kemudian, saya menghantar risalah yang
telah diubahsuai dengan alamat rumah saya (rujuk keterangan di bawah)
ke lebih 300 laman web diskusi dan e-mail seperti yang dicadangkan.
Dua minggu kemudian, saya mula mendapat hasil usaha saya, DUIT DATANG
DARI PETI SURAT SAYA!!! Pada mulanya lebih kurang 50 US$, setelah 4
minggu ia mencecah 125000 US$ dan minggu keenam mencapai lebih 60000
US$ dan ia masih belum berhenti lagi. Jika dibandingkan dengan modal
saya yang tak seberapa tadi ia amat berbaloi.

Jadi saya harap anda tidak teragak - agak untuk melakukan perkara
yang sama. Anda bolehlah SAVE atau PRINT risalah ini dan gunakannnya
sebagai rujukan untuk memulakan perniagaan anda. Saya berjanji ,
sekiranya anda menurut betul -betul seperti apa yang disuruh, anda
akan memperolehi WANG yang begitu banyak, anda tidak sangka ia boleh
diperolehi dengan cara yang AMAT MUDAH.

PENTING: Program ini bukanlah suatu penipuan dan ia tidak menyalahi
undang - undang; dan ia hampir TIDAK mempunyai sebarang
RISIKO!!.Sekiranya anda JUJUR dan RAJIN menyebarkan risalah ini, anda
akan memperolehi ganjaran yang amat besar.

BERI PERHATIAN: SILA PATUHI SEGALA ARAHAN YANG DIBERIKAN, sekiranya
anda mematuhinya, anda berpeluang memperolehi 60000 US$ atau lebih
(AMAT LEBIH). Program ini berjaya disebabkan oleh kejujuran dan sifat
amanah setiap ahli - ahlinya. Dengan program ini, anda akan menyertai
satu perniagaan Mail Order. Dimana, perniagaan anda tidak melibatkan
penjualan barang, tetapi perniagaan berbentuk perkhidmatan.
Perkhidmatan yang anda berikan ialah membuat senarai surat-menyurat
(yang memerlukan anda membayar 1 US$ kepada 6 orang tersebut) dan
perkhidmatan memberi maklumat kepada pengguna mengenai cara-cara
menambah pendapatan melalui internet.

Berikut ialah langkah-langkah untuk mencapai kejayaan:

Langkah 1:

Keluarkan 6 keping kertas bersaiz biasa dan 6 keping sampul surat dan
tulis didalam setiap kertas tersebut seperti berikut:

"PLEASE PUT ME INTO YOUR MAILING LIST"

Nama anda
Alamat rumah anda.

Kemudian lipat kertas itu mengikut saiz sampul surat anda dan
masukkan duit 1 US$ (atau RM 3.80 jika di dalam negara) ke dalam
setiap lipatan kertas tersebut (untuk mengelakkan daripada
kecurian,adalah dinasihatkan anda membalut wang tersebut didalam
kertas gelap supaya orang lain tidak dapat melihat isi kandungan
surat tersebut), masukkan kertas dan duit tadi di dalam sampul surat
yang telah disediakan. Ini bermakna anda telah mempunyai 6 keping
surat yang masing-masing berisi 1 US$ dan kertas berisi nama, alamat
dan perkataan seperti diatas. Apa yang anda lakukan ini ialah satu
perkhidmatan yang sah, dan tidak
melibatkan penipuan, jadi janganlah anda risau akan apa yang anda
usahakan ini. Kemudian, pastikan setiap sampul surat berisi wang dan
kertas tadi ditutup rapat supaya ia tidak mudah di buka dan poskan
kepada alamat-alamat di bawah:

Surat#1

A.Umairah
211 Blok H Apartmen Anggerik
Taman Bunga Raya
Bukit Beruntung 48000
Selangor, MALAYSIA.

Surat#2

Muhamad Abu Talib
6A, Jalan 11/48
Taman Datuk Senu,
51000 K.Lumpur, MALAYSIA.

Surat#3

Aisyah Mohd.
Lot 121 Jalan Kilang Papan
Kampung Melayu Bt. Arang,
48100 Rawang Selangor,
MALAYSIA.

Surat#4

Ruzitah Shamsuddin
No 22 Peringkat 3
Felda Bukit Rokan
73200 Gemencheh
N. Sembilan, MALAYSIA.

Surat#5

Ahmad Syahir
63, Jalan Dato' Senu 31
Taman Datuk Senu
51000 K.Lumpur, MALAYSIA.

Surat#6

N.Azman M. Daud
1150B-1-3, Saujana Height
Jln Telok Kumbar
11920 Bayan Lepas
Pulau Pinang
MALAYSIA

Langkah 2:

Sekarang merujuk kepada senarai alamat diatas, buang nama dan alamat
#1 dan gantikan dengan nama dan alamat #2, begitu juga dengan #3,
gantikan dengan nama dan alamat #4 dan seterusnya. Ini bermakna nama
dan alamat #2 menjadi #1, #3 menjadi #2, #4 menjadi #3,
#5 menjadi #4 dan #6 menjadi #5. Oleh itu #6 akan menjadi kosong,
maka letakkan nama dan alamat anda di ruangan #6. Simpan risalah asal
ini sebagai bukti perniagaan dan SAVE risalah yang telah diubahsuai
itu sebagai salinan yang anda akan gunakan untuk mengembangkan
perniagaan anda.

###ANDA BOLEH MENGGUNAKAN NAMA LAIN SELAIN NAMA ANDA TETAPI PASTIKAN
ALAMAT ANDA BETUL!!!###

Langkah 3:

Anda boleh ubah atau tambah apa-apa yang anda mahu pada risalah baru
anda, SAVE risalah baru anda dalam bentu yang mudah seperti *.txt dan
sebarkannya melalui internet. Ada 2 cara untuk
menyebarkan risalah anda; samada melalui laman web NEWSGROUPS
(DISKUSI, FORUM atau MESSAGE BOARD) atau melalui E-MAIL dan CHAT atau
sebaik-baiknya KESEMUANYA sekali untuk MEMAKSIMAKAN KEUNTUNGAN ANDA.
Keterangan tentang kebaikan dan cara menghantarnya terdapat di bawah.

---- CARA MENGHANTAR RISALAH MELALUI NEWSGROUP----

Melalui newsgroup iaitu laman-laman web yang mengandungi diskusi,
forum taau message board, anda boleh mendapat keuntungan dengan tanpa
mengenali atau mengetahui siapa yang telah membaca risalah anda.
Walaupun ia tidak selamat dari segi security kerana anda tidak mampu
mengawal orang bawahan anda, tetapi anda boleh menyebarkan risalah
anda kepada lebih daripada 5000 orang dalam satu masa. Cuba anda
lihat fakta ini, di seluruh dunia ada terdapat lebih daripada 32000
laman web bercorak diskusi dan pada satu-satu hari, lebih daripada
5000 orang melawat laman web seperti berikut. Dan di dalam dunia
terdapat
lebih kurang 2 BILLION pengguna internet yang berdaftar dan pada
setiap hari dianggarkan lebih daripada 50000 pengguna baru
mendaftarkan diri, bayangkan berapa ramai orang yang bakal
menyebarkan risalah yang mengandungi nama dan alamat anda. Dan setiap
orang yang
menyalin risalah anda akan menghantar anda sebanyak 1 US$!!!
Sekiranya dalam masa 2 bulan 50000 orang menghantar anda 1 US$ anda
akan memperolehi 50000 US$, jika ditukarkan kepada Ringgit, anda akan
memperolehi RM 190,000.00 !!!!...Banyak Tu! Jadi jangan ragu-ragu.

Cara menghantar di laman web diskusi:

1) Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya perlu pilih
menu EDIT-SELECT ALL untuk memilih seluruh risalah dan kemudian pilih
menu EDIT-Copy untuk menyalin risalah anda.

2) Buka aplikasi 'notepad'(Start-Programs-Accessories-Notepad) dan
pilih menu EDIT-PASTE untuk memaparkan risalah anda dan setelah
membuat perubahan yang diterangkan diatas, pilih menu FILE-SAVE untuk
menyimpan risalah baru anda seboleh-bolehnya dalam bentuk *.txt
(biasanya ia automatik).

3) Buka Netscape atau Internet Explorer dan pergi ke laman web
pencari seperti Yahoo untuk mencari laman-laman web diskusi, forum
dan message board.

4) Pergi ke laman-laman web tersebut, dan pilih diskusi, forum atau
sebagainya dan hantar risalah anda. Anda perlu mengisi ruangan
SUBJECT sebagai tajuk anda dan pergi ke risalah anda tadi, pilih menu
EDIT-COPY untuk menyalin, dan klik pada ruang untuk mengisi risalah
anda pada laman web tersebut dan pilih menu EDIT-PASTE pada Netscape
atau Internet Explorer anda. ( Anda juga mungkin dikehendaki untuk
mendaftar diri pada laman web tersebut, tidak mengapa kerana anda
hanya mahu menyebarkan kepada mereka yang ingin mencari sumber
kewangan yang sah, dan anda hanya menjalankan tugas anda)

Itu sahaja!!!, tetapi anda perlu ingat! Cuba hantar kepada sekurang-
kurangnya 300 laman web tersebut untuk mendapat keuntungan yang
banyak. Lebih banyak laman web yang anda hantar, lebih besar peluang
anda untuk mendapat ganjaran 10,100,bahkan 100000 kali ganda daripada
modal asal anda.(Keteranngan keuntungan terdapat di bawah)

----CARA MENGHANTAR MELALUI E-MAIL & CHAT----

Melalui cara E-mail dan Chat, anda boleh mengawal dan mengenalpasti
siapa yang tidak jujur di dalam program ini. Walaupun begitu, jumlah
orang yang anda boleh hantar risalah ini agak terhad bergantung pada
kemampuan anda, sekiranya anda menghantar 300 E-mail, hanya 300 orang
sahaja yang akan melihat risalah anda. Tetapi, 300 orang ini anda
mudah mengawalnya dan mudah mempengaruhi mereka untuk menjalankan
program ini. Sekiranya kesemua orang yang anda e-mailkan mempercayai
anda, anda telahpun memperolehi 300 US$ dan jika setiap mereka
memperolehi 300 orang lagi, maka bayangkan keuntungan anda!!!

Cara menghantar risalah melalui E-Mail & Chat:

1) ikut seperti Cara menghantar melalui Newsgroup diatas
2) ikut seperti Cara menghantar melalui Newsgroup diatas

3) Buka perisian atau laman web E-mail anda dan pilih compose untuk
menghantar e-mail anda.

4) Isi ruangan SUBJECT sebagai tajuk anda dan pergi ke risalah anda
tadi, pilih menu EDIT-COPY untuk menyalin, dan klik pada ruang untuk
mengisi risalah anda pada laman web tersebut dan pilih menu EDIT-
PASTE pada Netscape atau Internet Explorer anda. Isikan alamat e-mail
rakan anda (anda juga boleh menghantar hingga 20 alamat e-mail
serentak bergantung pada jenis e-mail anda dengan meletakkan alamat-
alamat lain di dalam ruangan 'cc:') dan kemudian klik butang 'SEND'

Itu sahaja!!!, tetapi anda perlu ingat! Cuba hantar kepada sekurang-
kurangnya 100 alamat e-mail untuk mendapat keuntungan yang banyak.
Lebih banyak alamat e-mail yang anda hantar, lebih besar peluang anda
untuk mendapat ganjaran 10,100,bahkan 100000 kali ganda daripada
modal asal anda. Namun, sebaik-baiknya hantarlah risalah anda ini
melalui semua cara yang dicadangkan untuk menggandakan keuntungan
anda.(Keteranngan keuntungan terdapat di bawah)

Ingat! Ikut segala peraturan yang telah ditetapkan!! Dan lakukannnya
dengan jujur dan amanah. Sekranya anda rajin dan konsisten, tidak
lama lagi akan menerima wang melalui PETI SURAT ANDA SENDIRI!!!! ANDA
MESTI PASTIKAN BAHAWA ALAMAT YANG ANDA BERIKAN ADALAH TEPAT KALAU
TIDAK ORANG LAIN YANG DAPAT!!

---PROSPEK KEUNTUNGAN---

Ini part yang paling best, OK katakanlah anda telah menghantar
risalah anda kepada 300 newsgroup dan 100 E-mail dan hanya 10 orang
yang menyertai program ini (10 orang aje? rendah sangat ni!) anda
telah pun dapat 10 US$ @ RM 38. Kemudian setiap 10 orang tersebut
berjaya
mendapatkan 10 orang di bawah mereka masing-masing, ingat sekarang
nama di dalam senarai telah naik ke #5 maka 10 US$ tadi dicampur
dengan (10 X 10) = anda mendapat 110 US$ @ RM 418!. Setelah itu,
setiap 100 orang berikutnya mendapat 10 orang di bawah mereka, kini
nama anda terletak di #4 maka anda akan mendapat 110 + (100 X 10) =
1'110 US$ @ RM 4'218!!. Lepas ni, memang best, OK katakanlah 1000
orang tadi mendapat 10 orang di bawah mereka dan nama anda di #3,
anda akan mendapat 1110 + (1000 X 10) = 11'110 US$ @ RM 42'218!!!
WOW.
Sekarang, nama anda terletak di #2 dan seterusnya setiap 10000 orang
tadi mendapat 10 orang dibawahnya maka jumlah wang anda sekarang
ialah 11110 + (10000 X 10) = 111'110 US$ @ RM 422'218!!!!. Bagaimana?
Tentu menarik kan, tetapi ada lagi. Kali ini sekiranya 100000 orang
tadi berjaya mendapat 10 orang di bawah mereka dan kail ini nama anda
di tangga terakhir #1, maka wang anda akan berjumlah 111110 + (100000
X 10) = 1'111'110 US$ @ RM 222'218!!!!!HEBAT. Dan apabila nama anda
sudah pun terkeluar dari senarai, ambil sahaja risalah terbaru dari
internet, hantar 6 US$ kepada mereka di dalam senarai terbaru dan
buat semula sepertimana yang anda telah lakukan. Ingat, selagi anda
melakukannya dengan JUJUR dan AMANAH, perniagaan ini bakal menjadi
sumber kewangan anda di masa depan. Malah, jika anda melakukannya
dengan betul-betul, kemungkinan anda tidak perlu lagi bekerja di masa
hadapan.

Anda tidak perlu takut, walaupun pastinya terdapat golongan yang
tidak jujur tetapi ada lebih ramai daripada mereka adalah jujur dan
ingin serta sanggup melakukannya, Jadi apa yang anda tunggu lagi.
Ingat, terdapat lebih kurang 2 BILLION pengguna internet berdaftar di
seluruh dunia dan lebih 50000 pengguna baru yang mendaftar setiap
hari di seluruh dunia!!! Oleh itu jangan ragu-ragu lagi.

AMARAN : Sekiranya anda ingin melakukannya dengan cara tidak jujur
iaitu tanpa membayar 6 US$ kepada nama-nama di dalam senarai
tersebut, anda tidak akan mendapat keuntungan yang seberapa. Ini
kerana ada ramai di kalangan rakan-rakan saya sendiri cuba membuat
sedemikian.
Ada salah seorang dari mereka hanya mendapat RM 46 dalam masa 4
minggu dan ada di antara mereka yang hanya mencecah RM 1000 itupun
dalam masa 4 bulan! Akhirnya beliau membuat seperti yang disuruh di
dalam risalah tersebut , 2 minggu kemudian beliau berjaya memperolehi
lebih dari RM 15000. Pastikan anda JUJUR dan pastikan orang di bawah
anda bermain dengan JUJUR, maka keuntungan yang besar menanti anda.
SEMOGA ANDA BERJAYA !! GOOD LUCK!! Dan jangan lupa menghebohkan
pendapatan anda!!!

---NOTA-NOTA PENTING---

Anda perlu ingat bahawa anda merupakan antara golongan perintis
perniagaan ini di MALAYSIA dan perintis program ini dalam bentuk E-
MAIL, Jadi bayangkan LEBIH 3 JUTA++ rakyat malaysia yang berdaftar
dan 2 BILLION++ di seluruh dunia jadi cubalah ia sekarang. Anda boleh
juga mencuba program ini di negara-negara jiran dan negara-negara
lain, banyak lagi negara-negara yang masih belum mendapat maklumat
mengenai sistem ini seperti di sekitar Asia Tenggara, Afrika, India,
Asia Tengah dan banyak lagi. Anda bolehlah menggunakan versi Bahasa
Inggeris di bawah untuk menghantar risalah anda, dan jika anda boleh
menterjemahnya ke bahasa-bahasa lain adalah lebih baik lagi. Tetapi
pastikan anda bermain dengan JUJUR tanpa mengubah nama-nama di dalam
senarai risalah anda kerana program perniagaan ini berasaskan
KEJUJURAN dan kejayaannya berasaskan kepada KEJUJURAN, maka jangan
anda mencacatkannya.

### Di sebabkan program ini berasaskan antarabangsa, maka segala
urusniaga kecuali di dalam Malaysia adalah di dalam US Dollar. Oleh
itu sekiranya anda dikehendaki menghantar wang ke luar negara,
tukarkannya ke dalam US$ dan anda perlulah membayar lebih sedikit
untuk penghantaran. Ini tidak mengapa kerana KEUNTUNGAN YANG BAKAL
DIMILIKI AMAT BESAR SEKALI! Bagi penduduk MALAYSIA pula, perlulah
anda memuatkan RM 3.80 di dalam setiap sampul surat tersebut.###

Anda juga mungkin terpaksa menyewa peti berkunci untuk surat-surat
yang bakal anda miliki kerana jumlahnya banyak sekali bayangkan 50000
keping surat yang anda terima nanti!!!

###SEKIRANYA ANDA TIDAK MAHU MELAKUKAN PROGRAM INI, MAKA SAYA SYORKAN
ANDA FORWARD ATAU PRINT RISALAH INI DAN BERILAH KEPADA RAKAN -RAKAN
ANDA YANG MEMERLUKAN WANG DAN LIHAT APA YANG AKAN BERLAKU KELAK###
### INGAT!, HANTAR WANG ANDA KEPADA SETIAP ORANG DI DALAM SENARAI
NAMA TERSEBUT WALAUPUN MEREKA DARI LUAR NEGARA, DAN IKUTLAH SEPERTI
APA YANG DISURUH . JIKA ANDA BERBUAT DEMIKIAN, ANDA SEBENARNYA SEDANG
MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN ANDA KESELURUH DUNIA DAN BAKAL MEMASTIKAN
KEUNTUNGAN YANG BERLIPAT KALI GANDA UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!###
JADI APA YANG ANDA TUNGGU LAGI, APABILA MENDAPAT UNTUNG NANTI
JANGANLAH LUPA BERSEDEKAH KERANA SEBAHAGIAN REZEKI ANDA ADALAH REZEKI
GOLONGAN YANG KURANG BERNASIB BAIK!!

SEMOGA BERJAYA
$$$$$!!!!$$$$$$!!!$$$$!!!$$

English Version

FOR THOSE OF YOU WHO ARE ALWAYS SCEPTICAL ABOUT THIS, JUST READ IT. I
ACTUALLY DID THIS AND IT ACTUALLY WORKS, DON'T MISS OUT SOMETHING
LIKE THIS.
Hello,

A while back, I was browsing these newsgroups, just like you are now,
and came across an article similar to this that said you could make
thousands of CASH within weeks with only an initial investment of
$6.00 plus stamps! So I thought, "Yeah, right, this must be a scam!"
But like most of us I was curious and kept reading. It said that if
you send $1.00 to each of the 6 names and addresses listed in the
article, you could make thousands in a very short period of time. You
then place your own name and address at the bottom of the list at #6,
and post the article to at least 300 newsgroups. (There are about
32,000 of them out there and that's quite a large market pool). No
catch, that was it. Even though the investment was a measly $6, I had
three questions that needed to be answered before I could get
involved
in this sort of thing.

1. IS THIS REALLY LEGAL? I called a lawyer first. The lawyer was a
little sceptical that I would actually make any CASH but he said it
WAS LEGAL if I wanted to try it. I told him it sounded a lot like a
chain letter but the details of the system (SEE BELOW) actually made
it a legitimate legal business.

2. IS IT OK WITH THE POST OFFICE OR IS IT MAIL FRAUD? I called them:
1-800-725-2161 and they confirmed THIS IS ABSOLUTELY LEGAL! (See 18,
sections 1302 NS 1341 of Postal Lottery Laws). This clarifies the
program of collecting names and addresses for a mailing list.

3. IS IT RIGHT? Well, everyone who sends me a buck has a good chance
of getting A LOT of CASH ... a much better chance than buying a
lottery ticket!!!

So, having these questions answered, I invested EXACTLY $7.92 ... six
$1.00 bills and six 32 cent postage stamps ... and boy am I glad I
did!!! Within 7 days, I started getting CASH in the mail! I was
shocked! I figured it would end soon and didn't give it another
thought. But the CASH continued coming in. In my first week I made
between $20 to $30. By the end of the second week I had made a total
of $1,000.00. In the third week I had over $10,000.00 and it was
still growing. This is now my fourth week and I have made a total of
just over $42,000 and it's still coming in ..... It's certainly worth
$6.00 and 6 stamps !!!

Also, make sure you print a copy of this article NOW, so you can get
the information off of it as you need it. I promise you that if you
follow the directions exactly, that you will start making more CASH
than you thought possible by doing something so easy!

Suggestion: Read this entire message carefully! (print it out or
download it.) Follow the simple directions and watch the CASH come
in! It's easy. It's legal. And, your investment is only $6.00 (Plus
postage)

IMPORTANT: This is not a rip-off; it is not indecent; it is not
illegal; and there is virtually no risk - it really works!!!! If all
of the following instructions are adhered to, you will receive
extraordinary dividends.

PLEASE NOTE: Please follow these directions EXACTLY, and $50,000 or
more can be yours in 20 to 60 days. This program remains successful
because of the honesty and integrity of the participants. Please
continue its success by carefully adhering to the instructions. You
will now become part of the Mail Order business. In this business
your product is not solid and tangible, it's a service. You are in
the business of developing Mailing Lists. Many large corporations are
happy to pay big bucks for quality lists. However, the CASH made from
the mailing lists is secondary to the income which is made from
people like you and me asking to be included in that list.

Here are the 3 easy steps to success: STEP 1: Get 6 separate pieces
of paper and write the following on each piece of paper "PLEASE PUT
ME ON YOUR MAILING LIST." Now get 6 US $1.00 bills and place ONE
inside EACH of the 6 pieces of paper so the bill will not be seen
through the
envelope (to prevent thievery). Place one paper in each of the 6
envelopes and seal them. You should now have 6 sealed envelopes, each
with a piece of paper stating the above phrase, your name and
address, and a $1.00 bill. What you are doing is creating a service.
THIS IS
ABSOLUTELY LEGAL! You are requesting a legitimate service and you are
paying for it! Like most of us I was a little skeptical and a little
worried about the legal aspects of it all. So I checked it out with
the U.S. Post Office (1-800-725-2161) and they confirmed that it is
indeed legal! Mail the 6 envelopes to the following addresses:

Letter#1

A.Umairah
211 Blok H Apartmen Anggerik
Taman Bunga Raya
Bukit Beruntung 48000
Selangor, MALAYSIA.

Letter#2

Muhamad Abu Talib
6A, Jalan 11/48
Taman Datuk Senu,
51000 K.Lumpur, MALAYSIA.

Letter#3

Aisyah Mohd.
Lot 121 Jalan Kilang Papan
Kampung Melayu Bt. Arang,
48100 Rawang Selangor,
MALAYSIA.

Letter#4

Ruzitah Shamsuddin
No 22 Peringkat 3
Felda Bukit Rokan
73200 Gemencheh
N. Sembilan, MALAYSIA.

Letter#5

Ahmad Syahir
63, Jalan Dato' Senu 31
Taman Datuk Senu
51000 K.Lumpur, MALAYSIA.

Letter#6

N.Azman M. Daud
1150B-1-3, Saujana Height
Jln Telok Kumbar
11920 Bayan Lepas
Pulau Pinang
MALAYSIA

STEP 2: Now take the #1 name off the list that you see above, move
the other names up (6 becomes 5, 5 becomes 4, etc...) and add YOUR
Name as number 6 on the list.

STEP 3: Change anything you need to, but try to keep this article as
close to the original as possible. Now, post your amended article to
at least 300 newsgroups. (I think there are close to 32,000 groups)
All you need is 300, but remember, the more you post, the more CASH
you make! This is perfectly legal! If you have any doubts, refer to
Sec. 18 1302 NS & 1341 of the Postal lottery laws. Keep a copy of
these steps for yourself and, whenever you need CASH, you can use it
again, and again.

PLEASE REMEMBER that this program remains successful because of the
honesty and integrity of the participants and by them carefully
adhering to the directions. Look at it this way. If you are a person
of integrity, the program will continue and the CASH that so many
others have received will come your way. NOTE: You may want to retain
every name and addresses sent to you, either on a computer or hard
copy and keep the notes people send you. This VERIFIES that you are
truly providing a service. (Also, it might be a good idea to wrap the
$1 bill in dark paper to reduce the risk of mail theft.) So, as each
post is downloaded and the directions carefully followed, six members
will be reimbursed for their participation as a List Developer with
one dollar each. Your name will move up the list geometrically so
that when your name reaches the #1 position you will be receiving
thousands of CASH in CASH!!! What an opportunity for only $6.00
($1.00 for each of the first six people listed above) Send it now,
add your own name to the list and you're in business!

---DIRECTIONS ----- FOR HOW TO POST TO NEWSGROUPS

Step 1) You do not need to re-type this entire letter to do your own
posting. Simply put your cursor at the beginning of this letter and
drag your cursor to the bottom of this letter, and select 'copy' from
the edit menu. This will copy the entire letter into the computer's
memory.

Step 2) Open a blank 'notepad' file and place your cursor at the top
of the blank page. From the 'edit' menu select 'paste'. This will
paste a copy of the letter into the notepad so that you can add your
name to the list.

Step 3) Save your new notepad file as a .txt file. If you want to do
your postings in different settings, you'll always have this file to

Step 4) Use Netscape or Internet explorer and try searching for
various newsgroups (on-line forums, message boards, chat sites,
discussions.)

Step 5) Visit these message boards and post this article as a new
message by highlighting the text of this letter and selecting paste
from the edit menu. Fill in the Subject, this will be the header that
everyone sees as they scroll through the list of postings in a
particular group, click the post message button. You're done with
your first one! Congratulations...THAT'S IT! All you have to do is
jump to different newsgroups and post away, after you get the hang of
it, it will take about 30 seconds for each newsgroup!

**REMEMBER, THE MORE NEWSGROUPS YOU POST IN, THE MORE CASH YOU WILL
MAKE!! BUT YOU HAVE TO POST A MINIMUM OF 300**

**YOU CAN ALSO DO THIS IN E-MAIL FORM, SEND IT TO YOUR FRIENDS AND
RELATIVES VIA E-MAIL AND LET THEM KNOW ABOUT THIS. BUT PLEASE TRY NOT
TO SPAM, JUST CONSIDER IT AS AN OPTION**

That's it! You will begin receiving CASH from around the world within
days! You may eventually want to rent a P.O.Box due to the large
amount of mail you will receive. If you wish to stay anonymous, you
can invent a name to use, as long as the postman will deliver it.
**JUST MAKE SURE ALL THE ADDRESSES ARE CORRECT.**

Now the WHY part: Out of 300 postings, say I receive only 7 replies
(a very low example). So then I made $7.00 with my name at #6 on the
letter. Now, each of the 7 persons who just sent me $1.00 make the
MINIMUM 300 postings, each with my name at #5 and only 7 persons
respond to each of the 7 original 7, that is another $49.00 for me,
now those 49 each make 300 MINIMUM posts with my name at #4 and I get
7 replies each, I will bring in an additional $343.00! Now, those 343
persons turn around and post the MINIMUM 300 with my name at #3 and
only receive 7 replies each, I will make an additional $2401.00! OK,
now here is the fun part, each of those 2401 persons post a MINIMUM
300 letters with my name at #2 and they each only receive 7 replies,
that just made me $16,807.00!!! Those 16807 persons will all deliver
this message to 300 newsgroups with my name at #1 and if 7 persons
per 300 Newsgroups react I will receive $117,649.00! With an original
investment of only $6.00! And some stamps. AMAZING! When your name is
no longer on the list, you just take the latest posting in the
newsgroups, and send out another $6.00 to names on the list, putting
your name at number 6 again. And start posting again. The thing to
remember is: do you realize that thousands of people all over the
world are joining the internet and reading these articles everyday?
JUST LIKE YOU are now!! So, can you afford $6.00 and see if it really
works?? I think so... People have said, "what if the plan is played
out and no one sends you the CASH? So what! What are the chances of
that happening when there are tons of new honest users and new honest
people who are joining the internet and newsgroups everyday and are
willing to give it a try?

Estimates are at 20,000 to 50,000 new users, every day, with
thousands of those joining the actual internet.

Remember, play FAIRLY and HONESTLY and this will really work.

** By the way, if you try to deceive people by posting the messages
with your name in the list and not sending the CASH to the rest of
the people already on the list, you will NOT get as much. Someone I
talked to knew someone who did that and he only made about $150.00,
and that's after seven or eight weeks! Then he sent the 6 $1.00
bills, people added him to their lists, and in 4-5 weeks he had over
$10k. This is the fairest and most honest way I have ever seen to
share the wealth of the world without costing anything but our
time!!! You also may want to buy mailing and e-mail lists for future
CASH. Make sure you print this article out RIGHT NOW! Also, try to
keep a list of everyone that sends you CASH and always keep an eye on
the newsgroups to make sure everyone is playing fairly. Remember,
HONESTY IS THE BEST POLICY.

Your use of Yahoo! Groups is subject to