Title: Manducekap Driving School
Assalammualaikum,

Tak semua kereta di situ membawa anjing yang dijaga..sebab bukan mandu cekap sahaja operasi disitu..ada berpuluh-puluh branch yang mengajar disitu dan majoritinya melayu islam. Saya sendiri belajar disitu tapi branchnya di pj..tolong selidik betul-betul , saya tahu mandu cekap bossnya seorang india tetapi ramai branch orang melayu islam..kalau saudara nampak hanya seorang membawa anjing tak semestinya yang lain pun sama..kesian mereka yang mata pencarian di mandu cekap. Kalau begitu teksi pun ada yang membawa anjing ..saya pernah melihatnya sendiri...minta maaf kalau saya tersalah..wassalam

Kirim email ke