         UNDILAH PAS DAN BARISAN ALTERNATIF

la tu dia baru ......haru ...ok lah gua tukaq pakai ..sponggeng plak ....

                      Kuniq Bendang

                      Perdang                  To:       [EMAIL PROTECTED]

                      <[EMAIL PROTECTED]        cc:       [EMAIL PROTECTED]

                      >                        Subject:  Perihal MANGKUK Hayun

                      22/08/02 04:22 PM

Berhati-hati bila sebut:

"MANGKUK HAYUN"

Di sesetengah tempat di sebelah utara ini mangkuk
hayun diertikan sebagai satu perkataan lucah yg
membawa makna jantina wanita yg sedang berhayun. Dulu
selalu juga mulut saya suka sebut perkataan ini tetapi
bila ditegur oleh seorang teman, terus saya renti
sebut swear word nie.

Selain dari itu, kpd sapa-sapa yg nak pi Jepun or dok
borak dgn minah2 or mamat jepun, kena berhati-hati
jugak sebab masa saya tengah nak dinner dgn member2
Jepun di Japan hari tu; bila saya cakap kat member
melayu saya sorang tu minta pas mai kat saya MANGKUK
kat hujung tu; mamat2 Jepun tu pandang semacam bila
saya sebut perkataan MANGKUK tu kuat2.

Bila check tengok, perkataan MANGKUK itu seakan satu
perkataan Jepun yg membawa makna kemaluan pompuan.
Begitu juga dgn perkataan CINCIN....seakan2 perkataan
Jepun untuk kemaluan lelaki.

So, kpd peminat2 sebutan "MANGKUK HAYUN"....belajar2
lah guna swear word yg lain.

Ada pun mengenai ikan Lohan; bolehlah pi ke
http://www.flowerhorn.com.my....tengoklah camna
bentuknya. Cantik sungguh makhluk ciptaan Allah ini!

Kuniq Bendang Perdang
p.s: saya cukup kagum sama hizbinet, setiap kali ada
group baru, mesti depa announce di Hizbinet...so
kiranya join hnet cukuplah, tak payah dah mailing list
lain.