Subject: [hsm_muor] Re: 5 pedoman penting saat foreplay
From: mohd rafizal hassan <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 19/11/2008 3:49 PM

dah..dah..x payah gaduh2...esok kau org berdua
 gi buat DNA...baru tahu siapa bapa kandungnyer....

betui x adha....

--- Pada Rab, 19/11/08, Ariffin Ahmad <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
Daripada: Ariffin Ahmad <[EMAIL PROTECTED]>
Subjek: [hsm_muor] Re: 5 pedoman penting saat foreplay
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Tarikh: Rabu, 19 November, 2008, 9:50 AM

ewah ewah..
ko ingat, kalau ko rogol beruk beruk tu, orang lain pun buat gak la?...