Sesat la korang...

- original message -
Subject: [hsm_muor] Re: This week meeting
From: mohd rafizal hassan <ijal_m...@yahoo.com.my>
Date: 16/12/2008 4:20 PM

aik..xkan turun kl pun sesat azmi..kau biar betul..entah-entah kau saja
sesatkan diri kau kot..nk cover line...

--- Pada Sel, 16/12/08, Azmi <azmi.sulai...@eonbank.com.my> menulis:

Daripada: Azmi <azmi.sulai...@eonbank.com.my>
Subjek: [hsm_muor] Re: This week meeting
Kepada: "HSM (class of '91 - '95)" <hsmuor@googlegroups.com>
Tarikh: Selasa, 16 Disember, 2008, 3:51 PM

nasib baik aku sesat aritu kat kl. kalo tidak ngan aku aku sekali
tersesat di lembah hina..

On Dec 14, 12:58 am, nizam7...@gmail.com wrote:
> Alhamdulillah... 7 8 6 syukur... Mohammad Fauzi Bin Hassan Bin Jidon Bin
Sikal dah berubah dan kembali ke jln yg benar.... So balik Malaysia nanti
bimbing la kitaorg yg sesat ni ke jln yg sebenar... Kan gitu Pol..... Semoga
Allah merahmati kita semua.... Amin......
> Pol : Peribahasa tersebut dicipta oleh Karam Singh Walia....hendaklah di
baca sambil mengangkat tgn sekali sekala...

atau mmbr2 yg lain nk respon di persilakan.....

> G-don : ada ke pepatah melayu 'bior nakal masa kecik, jgn nakal dah
besor"?

> ________________________________

pergi..aku sekarang kat hanoi.. isnin baru balik....bukan aper...aku tengok apex
buat event tu biarlah ader keislaman. aku pun bekas orang kerja kat laut...pada
aku kita buat satu event atau perjumpaan biarlah budaya ketimuran..kita semua
dah besar..memang dulu kita dajal..jangan jadi dajal sampai mati...aku harap
buatlah majlis tahlil ker..katn elok sikit..jangan ikutkan budaya orang putih
ini....kita perlu merdekakan diri kita....

> kekadang aku tak faham...kekawan kita penyokong kuat pas dan pkr...cakap
nak memperjuangkan islam...tadi buat event dan menyertai event cara orang putih,
maksiat....ke arah yang negatif...huhuhuhu..pada pandangan aku apa kita cakap
kita pratikkan....bak orang jawa kata orak omong kosong....

> aku minta maaf sekiranya aku menyakit hati ko orang...tapi aku nak
kekawang aku berjaya secara islam....bak pepatah orang tua-tua : biar nakal masa
kecil jangan nakal dah besar..

> sahabatmu...G-don

      Ceriakan mesej status anda dengan Emotikon. Kini segalanya boleh dengan
Yahoo! Messenger terbaru. http://my.messenger.yahoo.com