Dr kl ke indon nanti jgn lupa singgah umah bujai. Dia nak kirim mee bandung.

-------Original Message-------

From: Ariffin Ahmad
Date: 5/3/2010 4:46:59 PM
To: hsmuor@googlegroups.com
Subject: Re: [HSM] Backpackers Sumatra

no tipon bini indon ko?...

2010/5/3 Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>

Guys,
Aku skrg di Makassar,Sulawesi setelah settle my weeks at Ambon Manise.
Probably,on 19th May aku akan berada di Jakarta dan the next day my flight
straight to Pekan Baru.

Aku nak travel dari PekanBaru downward sampai ke Palembang.

Choices major cities:
Pekan Baru
Padang
Jambi
Lampung
Palembang

So,sesiapa yg interested nak join aku...korang boleh ambil ferry dari Melaka
ke PekanBaru @ Melaka ke Dumai.

Melaka - Pekan Baru ( 6 jam)
Melaka - Dumai ( 1 jam 1/2)

Klau tak mahu adventure,korang naik lah AirAsia...straight ke Pekan Baru.

Klau sesiapa yg nak join,aku cadangkan korg bawak bagpack jer...xyah nak bwk
bebyk barg.....

Brape hari travel,aku x sure, at least a week kot....maybe less,depend kita
larat atau idak...

Sesiapa yg bwk keta ke Melaka,korang telpon jer Nizam...tumpangkan keta kat
umah dia...hehehe...bole kan zam.? :)

So,aku jumpe korang di Pekan Baru beb...

Ni NO TELEPON INDON AKU:
+6281252743940

Many thanks,

Kind Regards
Khairil

+6012-9737564

-Sent directly from my ipod touch-

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan
di dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)

*************

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan
di dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)

The attached file: stampa_girl_line_en.gif  has been stripped by InternetNow
MailNow!
Your attachment was not delivered because the administrator has set the
attachment filter on.

<<faint_grain.jpg>>

Kirim email ke