Mas Irawan,

Nuwun sewu... Anda bisa cari sendiri tuh mas definisi tsb.
misalnya di:
http://id.wikipedia.org/wiki/Globalisasi
Itu juga saya dapatkan secara cepat dengan bantuan internet ...

Bagi saya dunia ini tambah gemerlap dengan adanya Yahoo ... Google
dlsb.

Wass,
HBS

--- In idakrisnashow@yahoogroups.com, irawan sugito <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> [...]
ada
> yg lg sakit, anak kecil, org hamil, karyawan2, open space
computer,
> dsb...

> boleh masuk bosss...????

> "Morning greetings doesn't only mean saying 'Good Morning'.
> It has silent message saying that I remember you when I wake up.
> Wish you have a Great Day!" -- Ida & Krisna
>
> Jangan lupa untuk selalu menyimak Ida Krisna Show di 99.1 DeltaFM
> Senin - Jumat, pukul 06.00 - 10.00 WIB
> SMS di 0818-333582

>         Radio station advertising   Satellite radio stations   Cb
radio base station     Weather radio station   Radio station
promotion   Christian radio station

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
Service.

>  Yahoo! FareChase - Search multiple travel sites in one click.

Tired of hearing the same songs over and over?
Listen to Internet Radio! Skip songs. Click to listen to LAUNCHcast!
http://us.click.yahoo.com/.mKGzA/HARHAA/kkyPAA/iPMolB/TM