udah tau mo pergi haji koq memperkosa ????
harusnya bertobat loooooooo

----- Original Message -----
From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <idakrisnashow@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, December 15, 2005 2:51 PM
Subject: [Ida-Krisna Show] [Fwd: [buruh-migran] Gerakan Peduli Perempuan
(GPP) Jember Mohon dukungan aksi: Penangguhan penahanan dan pemberangkatan
calon jamaah haji pemerkosa yang dilakukan oleh Polres Jember, Depag Jember
dan KBIH merupakan tindakan yg mengkhianati rasa keadilan dan nilai moral
masyarakat]

============

============

> [...]
> indonesia                                       Indonesia
>          YAHOO! GROUPS LINKS
>      Visit your group "buruh-migran" on the web.
>      To unsubscribe from this group, send an email to:
>  [EMAIL PROTECTED]
>      Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

> "Morning greetings doesn't only mean saying 'Good Morning'.
> It has silent message saying that I remember you when I wake up.
> Wish you have a Great Day!" -- Ida & Krisna
>
> Jangan lupa untuk selalu menyimak Ida Krisna Show di 99.1 DeltaFM

Check out Music Videos, Internet Radio, Artist Photos, Music News!
LAUNCH Music on Yahoo!
http://us.click.yahoo.com/wmKGzA/JARHAA/kkyPAA/iPMolB/TM