Jugando a generar generosamente músicas, improvisadas, compuestas, libres,
prisioneras, experimentales...
Trae tus instrumentos, tus ideas, tus partituras, tus discos, tus
intérpretes, tus cómplices.
Si necesitas sistema de amplificación, intenta traer la tuya propia.

En un principio, último jueves de cada mes. Ya se verá luego.
Primera sesión este jueves 26.
A las 19:45 se abre el espacio. A las 20:00 empezamos. A las 22:00 termina.

Club Larraskito (Carretera Rekalde-Larraskitu Errepidea 33, 4º, Bilbao)
http://www.xedh.org/larraskito/spip.php?rubrique14
________

Musikarekin eskuzabalki esku hartuz, improbisatuz, konposatuz, modu askean
edo lotuan, esperimentatuz...
Ekarri zure instrumentuak, ideiak, partiturak, diskoak, musikariak,
konplizeak.
Anplifikazio sistema behar izanez gero, ahal dela ekarri zeurea.

Hasiera batean, hileko azken ostegunero. Ikusiko da gero.
Eta lehen saioa ostegun honetan, hilak 26.
19:45etan irekiko da espazioa. 20etan hasi eta 22etan amaituko da.

Club Larraskito (Carretera Rekalde-Larraskitu Errepidea 33, 4º, Bilbao)
http://www.xedh.org/larraskito/spip.php?rubrique14
_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list

Responder a