Bi urteren ondotik, Plu de mekanisms , gaur urriaren 24an arituko gara Erandioko Sentinel aretoan 20.30etatik aurrera, Gondoliers talde estatubatuarrarekin.
Tras dos aƱos en el.dique seco, Plu de mekanisms volvemos a tocar, hoy dia 24 de octubre en el Sentinel de erandio, antes de los estadounidenses Gondoliers. Besarkadak!
_______________________________________________ Igua_list mailing list [email protected] http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list
