Bi urteren ondotik, Plu de mekanisms , gaur urriaren 24an arituko gara
Erandioko Sentinel aretoan 20.30etatik aurrera, Gondoliers talde
estatubatuarrarekin.

Tras dos aƱos en el.dique seco, Plu de mekanisms volvemos a tocar, hoy dia
24 de octubre en el Sentinel de erandio, antes de los estadounidenses
Gondoliers.

Besarkadak!
_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list

Responder a