Kaixo!

Trapagako gaztetxetik idatzi didate. Hangoen lagun bat musika esperimentala
(zer ote da hori?) egiten hasi dela eta, kontzertua muntatu nahi dute
AZAROAREN 16an. Ni kanpoan egongo naiz egun horretan, baina prest nago
antolakuntzan laguntzeko. Uste dut ideia ona izan daitekeela aurreko
egunean Hika Ateneoan egin zenuten bezala, igua bidez batzuk elkartu eta
zerbait egiteko, edo bestela banaak, zuek ikusi.

Esan ba, lehenbailehen, adiibidez...astearterako?

ibon

Me escriben del Gaztetxe de trapaga. un amigo de esa tropa anda haciendo
música experimental y quieren montar un concierto el 16 de noviembre. Yo no
podré estar pero me parece buena idea que, como hicisteis en Hika ateneoa,
se monte una banda para ese día, o toqueis quienes querais individualmente.

Ponemos fechha tope, por ejemplo el martes?

animense!
_______________________________________________
Igua_list mailing list
[email protected]
http://nine.pairlist.net/mailman/listinfo/igua_list

Responder a