zergatik lasai?
kabendios!

From: jonman...@hotmail.com
To: zabala...@hotmail.com; igua_list@ixi-audio.net
Subject: RE: [IGUA] Euskanta
Date: Fri, 3 Oct 2014 11:01:21 +0000

jesus alex, hori da jenioa!

irakurri dut artikulua eta kanpotik begiratuta nahiko txukuna iruditu zait,

denok dakigu elkarrizketa batean esandakoa eta gero kazetariak jartzen duena bi
gauza ezberdin izaten direla, horrela da.

hala ere, eta paperean egiten direnekin konparatuz, zorionez, web orri batekoa
zuzendu daiteke.

beraz, lasai gizona!!!