1. De ce vorbesti fara sa oferi cifre exacte? Daca le
stii si le ocolesti inseamna  ca manipulezi. Daca nu
le stii si vorbesti inseamna ca aberezi
    --------
   "In intalnirea initiala cu doamna rector, se
    vehiculau sume de cateva zeci de mii de lei de
    platitor de regie"
    --------
    Corect, s-a facut o estimare   (40-50 mii)
    --------
    "In cea de-a doua intalnire se pare ca sumele
    s-au marit"
    --------
    Corect, s-au facut calculele exacte pe baza unei
    oferte...dar au ramas la cateva zeci (70 mii)

    " mai toti sefii de camin si administratorii par a

    fi dispusi sa mai adauge cateva sute de mii la
    respectiva regie. "

    Ce ai mai baiatule? De unde ai scos sutele?
    Manipulezi sau aberezi?

2. Ce securitate iti poate oferi tzie un interfon sau
o camera de vederi?

     Interfonu' - aproape nefolositor, la numarul de
     accesari zilnice se strica din nou. In plus daca
     unu vrea sa iti fure ceva din camera va gasi o
     cartela foarte ushor din cele 1000 existente

     Camera de filmat - urca individu la etaj, isi
pune
     ciorapu pe fatza pe hol, iti aplica o ranga in
     mandretzea de camera proaspat cumparata si
     sanatate, iti poate sparge camera, te poate
     ciomagi etc

3. De curiozitate, in ce camin stai? Ca sa iti pot da
argumente precise despre ce bairame au avut loc, ce
s-a spart, cine cu cine s-a batut etc. pt ca astea se
intampla peste tot nu numai in caminul in care
locuiesc.

   S-au investit sume uriashe in renovarea caminelor,
si daca nu se are grija ca auroalcii si faptele de
vandalism s anu mai existe in caminele astea...in
maxim 2 ani vor arata la fel ca ininte

   Dupa cate fapte de vandalism am vazut in 2 camine,
care, fiind de automatica, ar trebui sa fie mai
cumintzi...nu mai am nici un dubiu ca paza privata e
ce mai buna solutzie.
   Si sincer..dupa cate scene de genu: "bairame,
indivizi betzi, picioare in usa, intrat cu fortza la
fete in camera"...nu as  putea sta linistit stiind ca
sora mea ar locui intr-o astfel de atmosfera.

    Ma viteazule, sunt curios, cum de ai tupeul sa
acuzi niste fete ca isi doresc putina sigurantza?
    Afirma tu ca daca vezi 4 malaci betzi intrand
peste niste fete in camera vei avea curajul sa
intervii...

...asa ca mai lasa-ne cu teoria conspiratziei...

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=784#784

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/i8TXDC/5WnJAA/HwKMAA/1MXolB/TM