Salut,

De pe site-ul artexpo:

"Al 13-lea Târg International de Carte Bucuresti

Perioada: 1 - 5 iunie 2005
Locatia: galeria de arta "Etaj 3/4" si holul etajului I, cladirea Teatrului National.

 Despre Târgul International de Carte Bucuresti

Initiat în 1992, Târgul International de carte de la Bucuresti, a ajuns la a 13-a editie, 12 din ele fiind organizate de Fundatia ARTEXPO.

An de an numarul expozantilor a crescut, iar efortul nostru de asemenea. De la 115 expozanti si 30.000 vizitatori, câti a avut editia din 1994, la peste 250 expozanti si 63.000 vizitatori în 2004 Târgul a cunoscut o dublare a cererii de spatiu si în acelasi timp o dublare a afluxului de public. Presiunea tot mai mare a editorilor în raport cu posibilitatile limitate de alocare a spatiilor de expunere a devenit pentru noi o problema de strategie. Aflat în centrul orasului si beneficiind de avantajul notorietatii, spatiul expozitional de la Teatrul National, care gazduieste târgul, acopera cca. 4.000 mp, din care cca. 2.000 mp reprezinta spatiul construit, la o cerere de cca. 2.500 mp net. Întrucât o schimbare a locatiei are multiple consecinte pentru organizarea târgului, am amânat pentru moment demersurile în acest sens si am decis ca editia din 2005 a Târgului sa se desfasoare în acelasi loc, asumându-ne atât avantajele, cât si dezavantajele lui. Vom relua prospectiunile în vederea gasirii unui spatiu mai generos de desfasurare a Târgului International de Carte Bucuresti dupa închiderea editiei. Ne propunem sa stabilim raporturi de parteneriat durabile cu administratia locala, cu Ministerul Culturii si Cultelor, precum si cu investitori interesati sa se implice în proiectul de dezvoltare a Târgului International de Carte Bucuresti.

Din pricina costurilor din ce în ce mai ridicate cu care se confrunta Târgul, am fost nevoiti sa reintroducem biletul de acces, care va fi valabil pe toata durata Târgului, la un pret accesibil. Pentru invitatii expozantilor am reintrodus invitatiile speciale.

Accesul la informatiile si formularele de participare se va face mai usor, acestea putând fi preluate direct de pe Internet la www.artexpo.ro. În ce priveste conditiile de participare, ne-am straduit sa pastram tarifele la un nivel acceptabil, în pofida dificultatilor economice. Speram sa putem mentine si anul acesta oferta gratuita de acces la Internet pentru participanti. Ne asteptam ca si anul acesta numarul tot mai mare al participantilor sa faca insuficient spatiul disponibil pentru Târg, asa încât vom fi probabil nevoiti sa intervenim în dimensiunea standurilor.

Contam pe întelegerea si solidaritatea participantilor si asteptam înscrierea lor la târg"
Sursa.
--
Toate cele bune,
Olivian