Sambata te invitam la film. Ti-am pregatit o pelicula
de top inspirata din una din cele mai citite carti de
pana acum "Casa Spiritelor". Actorii sunt de Oscar iar
 subiectul e palpitant si pune in lumina o perioada
sangeroasa din istoria Americii Latine.

In plus ne dorim ca dupa vizionarea acestei pelicule
sa luati parte la discutii, sa realizam la o dezbatere
pornind de la subiectul acestui film. La discutii vor
participa figuri importante din lumea academica si
colegii nostri studenti.

 Daca v-am convins va asteptam sambata (4 iunie 2005)
incepand cu ora 16:30 in amfiteatrul 12 din sediul
SNSPA (str. Povernei nr 16-18, sector 1, Bucuresti)

 Intrarea e libera asa ca invitati-va si prietenii!

 Irina Ilisei
 [EMAIL PROTECTED] (irinailisei at yahoo.com)
 Departamentul Proiecte - ASFSP

Raspunsuri pentru acest subiect: