Aprobare, legal? Dar cine a dat aprobare ca sa
existe atatea baruri,terase,sali de biliard,discoteci
in regie? Studentii au avut ceva impotriva? A comentat
cineva(nu pe la spate, ci undeva unde se iau decizii)?
Vezi undeva locuri de studiu(in afara de unele
buzunare  si eventual cantina)? Crezi ca este multa
lume care e deranjata de distractie(hai ca de zgomotul
producerii unui local,da ii deranjeaza,dar rezultatul
e bun,nu?). Care din camine nu are probleme cu
aprobarile de gen terasa discoteca sau bar?
Princess-ul isi face de cap intre 26-27,Onyx-ul
iarna-vara descreereaza P17 si P16, si de terase si
bodegi lista poate continua.Nu stiu dc esti
microbist?eu unu nu-s si ma enerveaza la culme sa se
auda pana la mine in camera meciul si juma de regie
care urla la orice miscare de la Tv-ul de pe
terasa...crezi ca ai impotriva cui plange acele
aprobari? Cred ca sunt destui in Regia asta care se
simt bine inconjurati de distractii.Si oricum dc nu ar
fi barurile, eu unul oricum am parte de tot felul de
petrecareti care se distreaza pe hol cu muzici de sute
de w si cu tot tacamul de scandal zi de zi pana pe la
5 dimineatza...dc nu ar fiarurile ar sta mai mult prin
camera...asa ca zgomotul ar fi mai puternic...
   In concluzie,nu-ti convine ? fa o palngere,
implica-te,semneaz-o de cat mai multi si du-o unde
trebuie.Apoi asteapta rezultatul.

Cristi Jecu

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=959#959