Daca ai sa citesti cu atentie regulamentul camine-cantine ai sa observi acolo
cateva lucruri dragutze, dar care nu s-au aplicat niciodata(regulamentu asta
era oarca si pe grup la files). Daca am maine timp o sa comentez un pic.
:)

- - <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Bun!

Urmaresc si eu discutia asta cu ceva interes si observ
ca deocamdata doar s-au constatat niste
neregularitati, care evident ne dauneaza. Problema e
evidenta, acum trebuie sa gasim si o solutie.

Am niste intrebari care ar putea constitui un punct de
inceput in rezolvarea problemei: care este statutul
zonei in care se afla caminele in care locuim? care
este statutul zonelor adiacente caminelor (ma refer
aici la cine este considerat
proprietarul/administratorul acestora)? Si, ca o
urmare fireasca, cine acorda licente de functionare
tuturor localurilor din aceste zone?

Tufis Mihnea

Restul mesajelor pe aceasta tema le gasiti la
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=987#987

Dying to be thin?
Anorexia. Narrated by Julianne Moore .
http://us.click.yahoo.com/dm21UC/gsnJAA/HwKMAA/1MXolB/TM