Salutari,

Sigur, petitia este un lucru bun (ca idee) si merita sustinuta. Din punctul meu de vedere romanii stau foarte prost la capitolul atitutine civica, motiv pentru care Ro a devenit "tara tuturor posibilitatilor" (dar spre deosebire de SUA de aceste facilitati beneficiaza doar unii privilegiati).

Axioma "comunismul isi devoreaza fiii" a fost verificata in '89 (cazul ceausescu) si acum se verifica din nou (cazul iliescu). Nu as vrea ca din nou pe cadavrele vechilor "conducatori" sa se ridice altii de acelasi fel. De aceea consider ca acestei petitii i se pot adauga cel putin 2 puncte in plus:
1. PSD (fost PDSR si PCR) sa fie scos in afara legii
2. Celor care au fost mebrii PSD, PDSR, PCR pentru o perioada cumulata de cel putin 5 ani sa nu mai aiba dreptul de a fi membrii ai partidelor politice si nici dreptul de a accede in functiile publice.
Este singura situatie in care sunt de acord sa o semnez si imi permit sa sper ca prin aceste masuri sunt sanse ca demersul sa aiba o latura pozitiva cu impact mai mare decat cea negativa. Acest aspect atrage imediat atentia din moment ce demersul este initiat de USR, ASUB, Rujoiu & Co. Destul stimabili colegi, ajunga cu dezmatul, nu mai suntem prosti. Am avut suficient timp sa ne trezim in acesti 15 ani !

Sa auzim de (mai) bine,
-----------------------------------13.06.2005-------16:53
Sergiu POL
Student, Electrical Engineering and Computers, group 4521
Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Department of Electronics and Computers
Transilvania University of Brasov
E-mail: [EMAIL PROTECTED]
Mobile: (+4) 0742962266