Din pacate nu aveti dreptate nici unul,spun
profesorii.Pentru ca un student depinde de facultate
de cand intra in anul I pana cand termina anul V.Daca
nu ai restantze,dupa predarea lucrarii de diploma nu
mai esti student al UPB,cum taberele sunt pentru
studedentii UPB si nu si pentru cei care au
terminat...din pacate nu primiti tabere.
     Chiar dc te inscrii la Master,pe perioada de vara
nu depinzi de facultate,redevii membru toamna...
     Eu am fost pentru a avea locuri repartizate cei
de an V,dar aceasta e  decizia Biroului Facultatii de
Energetica si a Secretariatului...sorry.

Cristi Jecu

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1021#1021

--- Andrei Nica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> poate primi tabara
> >
> http://www.infoupb.ro/tabere/metodologie_tabere.php
> nu scrie nicaieri
>
>     Dorin, ai dreptate in regulament nu scrie
> nicaieri ceva contrar.
> Insa cel putin la mine la facultate, dna secretara
> Bulea, faimoasa in
> toata Politehnica, are un punct de vedere personal.
>     Sper ca la tine sa fie diferit iar daca nu sa ai
> puterea sa te
> lupti cu sistemul asta in care fiecare face fie dupa
> cum il taie capul,
> fie dupa cum e mai bine "stimulat".

> [...]

Does he tell you he loves you when he's hitting you?
Abuse. Narrated by Halle Berry.
http://us.click.yahoo.com/ig21TC/isnJAA/HwKMAA/1MXolB/TM