Dar patronul de la ONX ce ar face daca i-ar urla unii
in la fereastra in fiecare noapte? Ba muzica, ba
ragetele DJ-ului, ba niste afoni care zbiara in
microfon in serile cu Karaoke.
Oricum e anormal sa fie atatea cluburi intr-un campus
studentesc. Dar avand in vedere ca suntem in romania
se accepta :(. Insa macar sa fie si un pic de bun
simt.
Cat despre banii pentru izolarea fonica nu cred ca
s-ar plange odata ce-si permite un Cayenne de 100.000$

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1074#1074

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1071#1071

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1068#1068

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1062#1062

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1056#1056

> intrebarile
> [...]
=== message truncated ===

Alexandru I. Neacsa
other email: [EMAIL PROTECTED]

http://mail.yahoo.com

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1500
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica