Am eu impresia sau cei cu care polemizez sunt de la Automatica? Si toata lumea sta in P16 si P17 ? Sa-mi spune ti si mie daca mai sunteti si de la alte facultati ?

O colega ne spunea mai devreme intr-un mail ca facultatea Automatica este grea ! Eu nu stiu cum e facultatea asta dar sincer cred ca nu e mai grea decat altele (ex. Chimie)! Dar problema este urmatoarea si ii intreb pe cei din Automatica care se pare ca sunt cei mai plangaciosi, nu stiati dinainte ca facultatea asta e grea? Ati aflat doar in anul 4 ca e o facultate grea ? De ce va ti dus la o facultate asa de grea daca va plangeti acum de ea? Nu sunteti voi cei mai buni studenti care ati ajuns acolo, cu mediile cele mai mari ? Nu sunteti voi cei mai capabili din Poli ?

Adrian Sarbescu

0723.700.187

YM_Id: adita_27

Facultatea SIM