Doamna Rector ne poate asculta pasurile asemenea unui preot la spovedane, iar in rest nu ne poate ajuta cu nimic. De ce ? Pt ca dansa se afla in varful unei piramide atat de mari si complicate incat chiar daca are bune intentii efectele actiunilor dansei nu se pot simti imediat la studentul de rand. Astfel daca la voi in camin se sparge o teava de apa reparatiile se vor face peste nu stiu cat timp pt ca pentru asta trebuie sa se miste mai multe departamente. Lucrurile se misca incet pentru ca se fac de catre omeni foarte prost platiti care chiar nu au nici un interes. (E normal nu ?)

Studenti nemultumiti de pe acest grup cred ca decand a intrat Doamna Rector pe grup se vor rezolva toate probleme ! Ce naivi !

Si acuma sa vedem problemele discutate pe acest grup care si au gasit rezolvare :

1 Dintodeauna caminele au fost nasoale, s-a rezolvat ceva in toti acesti ani ?

2 Terasele si zgomotecile au deranjat intodeauna, a fost inchisa vreuna ?

3 S-a vorbit de evaluarea profesorilor, de imbunatatirea nivelului de invatamant, s-a schimbat ceva?

4 Se vorbeste de o federatie de nustiu cand, s-a facut vreuna ?

5 Sunt tare curios daca s-a gasit rezolvare la vreuna dintre problemele discutate la intalnirile cu Doamna Rector ?

6 Ce s-a schimbat dupa intalnirea cu studenti din cantina R2 cu Doamna Rector ?

7 Cat de mult s-a imbunatatit colaborarea dintre asociatiile studentesti ?

8 Cate laboratoare s-au modernizat ?

9 Etc.

Nu vedeti ca nu s-a schimbat nimic ? Dar eu am observat ca totusi lucrurile se misca intr-o anumita directie exista bunavointa, dar voi vreti totul prea repede ! Exista si lucruri bune care s-au realizat si care o sa se mai faca, dar lucrul cel mai trist este ca in momentul de fata studentii nu mai sunt interesati sa faca si ei ceva pentru sistem si asteapta doar ca sistemul sa faca pentru ei. Sa-mi spuneti si mie ce ati facut voi ca sa va inbunatatiti situatia ? Ce ati facut voi ca sa ajutati sistemul sa se schimbe ?

Adrian Sarbescu

0723.700.187

YM_Id: adita_27

Facultatea SIM