Salut!

O companie multinationala cu reprezentanta in Romania vrea sa angajeze studenti
in anii terminali, masteranzi sau absolventi pentru posturi in managementul
companiei.

Compania se extinde si are nevoie de oameni care vor conduce compania.

Va rog sa-mi trimiteti CV-urile voastre pentru a le trimite mai departe si
poate veti fi contactati de catre compania!

Va multumesc anticipat!

PS:”imi cer scuze ca nu mentionez compania dar este dorinta a companiei”

Gjorgjiev Koce
Project Manager VIP Romania
+40.726.189.759
[EMAIL PROTECTED]
str.Mihail Moxa nr.5-7 camera 3007
www.vipromania.com

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica